frankdubbe
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 mrt 2008
Hallo
Ik heb thuis 3 Desktops
1 ervan maakt rechtstreeks met een kabel verbinding met de router -Deze Pc bevind zich op het eerste verdiep.
De 2 andere Pcs -A&B-maken via een draadloze verbinding connectie met de Wireless router op het eerste verdiep en bevinden zich in mijn werkruimte op de gelijkvloers, een verdiep lager dan de router
A&B bevinden zich een halve meter van elkaar
Pc A maakt probleemloos draadlozeverbinding met de router op het 1 ste verdiep
Pc B daarintegen is uitgerust met een Belkin wireless connecter en laat me weten dat het paswoord onjuist
Dit is onmogelijk daar Pc A die zich juist naast B bevind geen connectieproblemen met de router geeft !!!!
Het paswoord is juist dus !!!!!!
Met een beetje geluk aanvaard Pc A dan toch het paswoord maar is er* bijna of geen verbinding*
Ik run windows 7 op deze Pc en heb al alle probleem oplossingen gebruikt zonder succes
Adapter opnieuw ingesteld enz
De signaal sterkte varieert van goed tot uitstekend
Kan het zijn dat de pcs zich te ver vd router bevinden ???
ik heb de stick al van de front usb poort naar de back usb poorten verwisseld zonder succes
ik heb ook de hardware verwijderd en opnieuw geinstalleert
Een andere wireless connecter stick geeft het zelfde probleem
Ik heb als viruskiller Norton-met licensie- draaien,kan het probleem hier aanliggen ??
Ook met firewal off is er geen verbinding
Nieuwe windows 7 instalatie sluit ik uit daar de Pc pas is gekocht
vele dank
Ik heb thuis 3 Desktops
1 ervan maakt rechtstreeks met een kabel verbinding met de router -Deze Pc bevind zich op het eerste verdiep.
De 2 andere Pcs -A&B-maken via een draadloze verbinding connectie met de Wireless router op het eerste verdiep en bevinden zich in mijn werkruimte op de gelijkvloers, een verdiep lager dan de router
A&B bevinden zich een halve meter van elkaar
Pc A maakt probleemloos draadlozeverbinding met de router op het 1 ste verdiep
Pc B daarintegen is uitgerust met een Belkin wireless connecter en laat me weten dat het paswoord onjuist
Dit is onmogelijk daar Pc A die zich juist naast B bevind geen connectieproblemen met de router geeft !!!!
Het paswoord is juist dus !!!!!!
Met een beetje geluk aanvaard Pc A dan toch het paswoord maar is er* bijna of geen verbinding*
Ik run windows 7 op deze Pc en heb al alle probleem oplossingen gebruikt zonder succes
Adapter opnieuw ingesteld enz
De signaal sterkte varieert van goed tot uitstekend
Kan het zijn dat de pcs zich te ver vd router bevinden ???
ik heb de stick al van de front usb poort naar de back usb poorten verwisseld zonder succes
ik heb ook de hardware verwijderd en opnieuw geinstalleert
Een andere wireless connecter stick geeft het zelfde probleem
Ik heb als viruskiller Norton-met licensie- draaien,kan het probleem hier aanliggen ??
Ook met firewal off is er geen verbinding
Nieuwe windows 7 instalatie sluit ik uit daar de Pc pas is gekocht
vele dank
Laatst bewerkt: