weinig ruimte

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb idd office 2003 op mijn pc staan, maar dat heb ik er niet zelf op gezet. ik vermoed dat die persoon dat idd via kazaa heeft gedaan.

maar goed, ik heb die dingen verwijderd. word doet het nog steeds.

er is veel vrijgekomen. maar nog steeds lijkt me dat er niet zo veel bezet hoort te zijn. ik zal nog even kijken. bedankt voor de aandacht. :-)

edit: maar goed, die bestandjes zijn dus helemaal niet zo vanzelfsprekend?

oei, er staat dat de map uploads het grootst is. deugt dat wel?

wow8ur.jpg

Wat voor een p2p progje heb je?
Dit zijn bestanden die je op je pc hebt staan om andere gebruikers van de p2p progje te laten uploaden.dus van je pc af te downloaden.
Wat staat er allemaal in die map?
En gebruik je die pc alleen of heb je een account ervan?Ik vraag dit omdat je onderste map voor je herstelpunten zijn en jij er geen toegang toe hebt volgens mij.

ik heb bearshare (maar office is volgens mij met kazaa gedownd)
ik gebruik mijn pc helemaal alleen.
die map ben ik even aan het zoeken..

geez, hoe kan het dat ik pet sematary die vanaf 404 MB niet verder wilde downloaden, compleet in 600 nog iets mb op mijn pc terugvind?

oke guys, het is gelukt, ik heb de map uploads leegemaakt en heb nu meer ruimte dan ooit. bedankt aan degene die mij dat tooltje heeft geadviseerd om te kijken welke mappen er groot zijn. zo heb ik die boosdoener opgespoord. :) thanks!!!

Laatst bewerkt:
Daar is dus je ruimte ;)
Ik zou me eens gaan verdiepen in je p2p progje hoe dat komt.
In welke map gaan die downloads normaal dan?
En de ruimte aan ongerbruikte uploads kun je weer besparen door die weg te doen

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Leidenschaft

oke guys, het is gelukt, ik heb de map uploads leegemaakt en heb nu meer ruimte dan ooit. bedankt aan degene die mij dat tooltje heeft geadviseerd om te kijken welke mappen er groot zijn. zo heb ik die boosdoener opgespoord. :) thanks!!!

Dat was ik dus enne graag gedaan he.:thumb:

Christina zet je de vraag nog ff op opgelost.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan