"Weinig systeem bronnen" Microsoft word

Status
Niet open voor verdere reacties.

leemans

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Hallo

Ik ben bezig met een pc waar microsoft word 2000 op staat. Op deze pc is windows 98 met alle beschikbare updates geinstalleerd, ook zijn alle beschikbare updates voor office geinstalleerd.

Als ik word wil openen krijg ik de melding. "Weinig systeembronnen". Dan slaat de hele computer vast en is hij niet meer opnieuw optestarten met ctrl alt del.

Dit probleem komt alleen voor bij word en dus niet bij andere programma's, het probleem moet dus bij word liggen en niet ergens in windows

Alsvast bedankt,

Leemans

1) Leeg je tempmap.
2) Hernoem normal.dot naar normal.dot.oud.

Start opnieuw Word op.

Groetjes,
Bennie

Heb ik al geprobeerd maar haalt niks uit. Ook heb ik al geprobeerd om de register sleutels van word te verweideren en opnieuw aan te laten maken.
Maar dit heeft ook geen zin.

Ik ben er wel net achter gekomen dat ik wel in word kan komen door via winword /a te starten!?!?!

Leemans

Daardooor worden invoegtoepassingen en sjablonen niet geladen. Kijk hier en hier.

Open Word op die manier en kijk bij Extra\sjablonen en invoegtoepassingen wat er geladen wordt. Schakel die zonodig uit.

Groetjes,
Bennie

Bedankt, kan het nu niet meer probeeren maar ik denk dat het daar wel mee opgelost moet zijn.

Bedankt,

Leemans

Oh ja, ga ook NIET in het register zitten klooien. Dat is de beste manier om nog meer problemen te krijgen...

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan