weke linux vinden julie goed

welke vinden jullie de beste linux

• mandrake 9.0

Stemmen: 3 33,3%
  • redhat 8.0

Stemmen: 4 44,4%
  • suse 8.1

Stemmen: 2 22,2%
  • caldera

Stemmen: 0 0,0%
  • debian

• slackware

• anders...

• Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DENNIS90

Banned
Lid geworden
8 sep 2001
Welke linux vinden jullie goed!!!!

hoi

Ik vind radhat 8.0 wel goed, hij vind gelijk mijn nieuwe videokaart bij het instaleeren en mijn LCD monitor, was bij mandrake 9.0 niet, aleen jammer heb een boek van redhat gekocht, de codes voor de teminal werken maar niet. en mandrake 9,0 komt vaak met foutmeldingen tijdens het gebruik.

Laatst bewerkt:
Goed, even mijn meningen op een rij:

RedHat 8.0, goed maar zit vol met thuisgebruikerstroep, ik ga voor 6.2/7.3.

Mandrake 9.0, slecht want lijkt nog zoveel op Windows, wizards, wizards en nog eens wizards. Zo komen er dus ook weer meer foutmeldingen.

Caldera, heb ik niet zo'n grote mening over want deze heb ik nog niet zoveel gebruikt.

SuSE 8.1, goed maar in strijd met Torvalds belangen. Een van de enige distributies die niet gratis is en dus geen volwaardige Linux.

Geplaatst door Z-Dragon
Goed, even mijn meningen op een rij:

RedHat 8.0, goed maar zit vol met thuisgebruikerstroep, ik ga voor 6.2/7.3.

Mandrake 9.0, slecht want lijkt nog zoveel op Windows, wizards, wizards en nog eens wizards. Zo komen er dus ook weer meer foutmeldingen.

Caldera, heb ik niet zo'n grote mening over want deze heb ik nog niet zoveel gebruikt.

SuSE 8.1, goed maar in strijd met Torvalds belangen. Een van de enige distributies die niet gratis is en dus geen volwaardige Linux.

dat je bij radhat 8.0 er zo veel bij krijgt, vind ik wel goed hoor, hoef je dus bijna niks meer te downloaden of instaleeren. ik heb dus ook voor radhat gestemd.

en dat is waar mandrake lijkt te veel op windows, vandaar dat ik er zoveel foutmeldingen kreeg, ook als root gebruiker, is bij radhat niet gelukkig zo.

Laatst bewerkt:
poll

:-) Ik ken alleen mandrake 9.0 en ik ben daar heel tevreden over. Het os werkt heel goed en de enige problemen die er zijn, zijn te wijten aan MIJN onwetendheid.En dat het te veel op windows zou lijken, vind ik nonsens. Mandrake loopt niet vast, heeft geen last van blauwe schermen en biedt véél meer mogelijkheden. En, een groot voordeel is ook dat je, in tegenstelling tot windows, je alles zelf kunt doen. En dat is veel plezanter. Groetjes, jempi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan