Mijn zoontje heeft een X-gear 168 webcam met LEDjes erop die je kunt laten schijnen (helpt niet, maar ja). De ingebouwde microfoon heeft het ooit gedaan, maar als hij nu er in spreekt, dan is er niets te horen bij de persoon waarmee hij spreekt. Bij Live Messenger onder extra -> audio en video instellen geeft hij de juiste apparatuur aan en is er geluid te horen, maar bij stap 2, microfoon instellen, slaat de wijzer niet uit, terwijl de microfoonplug op de juiste plaats is ingestoken. Vreemd is dat als hij Muziek via Windows Media Player opzet, de wijzer bij microfoon instellen wél uitslaat en deze muziek ook te horen is bij de persoon waarmee het msn't. Zelfs als hij de volumeknop van zijn speakers helemaal dichtzet, blijft het groene balkje bij microfoon instellen toch uitslaan en blijft de muziek te horen "aan de andere kant". Iemand suggesties?
PS: als ik zijn webcam bij mij installeer, dan werkt alles perfect, maar bij hem wil het microfoongedeelte niet meer. Zelfs bij het klikken op knoppen komt er bij hem al een klein groen balkje in 'stap 2', maar hij kan schreeuwen wat hij wil, geen geluid.... Er is ook nergens iets gedempt.
PS: als ik zijn webcam bij mij installeer, dan werkt alles perfect, maar bij hem wil het microfoongedeelte niet meer. Zelfs bij het klikken op knoppen komt er bij hem al een klein groen balkje in 'stap 2', maar hij kan schreeuwen wat hij wil, geen geluid.... Er is ook nergens iets gedempt.