Wel geluid bij geluidscheck, maar geen geluid winap/wmp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cassandra

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2000
Ik heb paar weken geleden mijn pc geformateerd en windows opnieuw geinstalleerd. Ik heb alle drivers ook geinstalleerd en krijg geen meldingen (geen uitroepteken/vraagteken) bij apparaatbeheer.

Het geen wat niet werkt is mijn geluid. Mp3 afspelen via winamp of windowsmediaspeler lukt niet (je ziet wel het balkje lopen, maar hoort geen geluid). Ik heb echter ook van mijn moederbord (asus) ook sound effect geinstalleerd. Als ik hierin een test doe, dan hoor ik prima geluid uit de boxen komen.

Heeft iemand een idee waarom ik niets hoor bij winamp/wmp?

Sandra

Heb die codec geinstalleerd op je aanraden, maar helaas nog geen geluid...:(
Heb de pc ook al op nieuw opgestart, maar helaas...

Heeft iemand nog een tip?

Sandra

Oww sorry!
Nee natuurlijk help je me! :) Was gewoon in het algemeen bedoelt...maar als je nog een tip hebt dan hoor ik die natuurlijk graag!

Sandra

Nou vooruit dan maar weer.Even weer iets proberen.

probeer eens een mp3 of cd aftespelen met onderstaand progje...
Gebeurt er dan nog niks dan zijn of je drivers niet goed nog of er staat nog iets op "dempen".

dat je een test geluid krijgt terwijl ie op dempen staat dat kan.Tenminste bij mij gaat dat wel door ookal is me volume gedempt.

http://www.videolan.org/vlc/

Hmmm...
Ik heb het programmatje geinstalleerd en ik hoor niets bij het afspelen.

Ik ben er vrijwel zeker van dat ik de juiste drivers heb geinstalleerd...
Dus dan zou er iets op dempen moeten staan...
Als ik op het luidsprekertje klik rechts onderin mn taakbalk dan staat alles actief en dus niet dempend...
Is er nog een andere manier om te zien or er iets op dempen staat?

Dank!

Sandra

Heb het probleem nog steeds niet kunnen oplossen.
Ik laat het nu ook maar even voor hoe het is. Moet binnenkort mn harde schijf weer formateren en windows opnieuw installeren en zal dan een uitgebreidere poging doen om het probleem (als het er dan nog is) op te lossen.

Sandra

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan