Wel geluid met opstarten+afsluiten, maar verder niets

Status
Niet open voor verdere reacties.
Operatie geslaagd!

Het feit dat je me aangaf dat de SoundMAX ook werkelijk mijn geluidskaart is, heeft mij aanleiding gegeven mij hierin vast te bijten. Uiteindelijk had ik wel geluid bij opstarten en afsluiten. Na alle FAQ's eens doorgelezen te hebben zag ik bij Audio dat de geluidskaart sowieso DirectX 9.0 of hoger nodig had. Ik heb vervolgens eerst weer de ADI SoundMAX drivers for ICH5 geïnstalleerd en vervolgens DirectX 9.0c nog maar [weer] eens daar overheen. Opgestart: opstartgeluid en vervolgens hoor ik een ping van m'n emailbinnenkomst. Dat klonk als goud in m'n oren. CDtje opgezet en alles werkt weer perfect.
Tenslotte wil ik mijn grote erkentelijkheid naar jou uitspreken, voor het geduld, de wijze van uitleg (heel visueel en met links). Zonder jouw inbreng was ik er zeker niet gekomen en heb ik ook hier weer van geleerd.
Blijft toch nog (dit terzijde) mijn nieuwsgierigheid prikkelen hoe je die kleine beeldjes van zo weinig KB maakt. Misschien dat je me nog dit geheim wilt verklappen?
Heel hartelijk bedankt!

Gert01
 
Mooi zo! Erg fijn dat het weer werkt.

NB: Als ik een plaatje écht in het forum wil plaatsen gebruik ik imageshack.us (een gratis filehosting site) om de afbeeldingen te uploaden en dan een link in het Reageervenster te plaatsen. Zit ik niet vast aan max. 100 Kb. Voor de screenshots gebruik ik MWSnap, kun je variabele rechthoeken mee "snappen".
 
Hartelijk bedankt en ik hoop bij een voorkomend probleem nog eens van je diensten gebruik te mogen maken.

Tot ziens/horens!

Gert01
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan