wel goed en betaalbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Canon MG5150 is een leuke printer. Maakt ook mooie foto afdrukken. De scanner heeft een scanresolutie van 1200 x 2400 dpi. Deze kost meestal rond de €100,-.
Ook een goede is de Epson SX 525 WD, maar ik kan wel goed begrijpen als u zich niet meer wilt wagen aan een Epson :p

Volgens mij zijn die cardridges van epson ook amper te koop of vergis ik me daar in?

Volgens mij zijn die cardridges van epson ook amper te koop of vergis ik me daar in?

Ik zie ze gewoon bij de Mediamarkt, Handyman, Inktmaster etc liggen hoor ;) Ik gebruik zelf Claria-inkt van Epson en die cartridges moet ik wel afzonderlijk bestellen (tenzij ik multipack koop). Maar dat is wel begrijpelijk, want die inkt wordt bijna niet verkocht doordat niet veel mensen een fotoprinter hebben.

even over cartridges, ik heb voor mn ouwe HP840 altijd goedkopere merkloze cartridges gebruikt, en nooit problemen mee gehad.
Deed meer dan een jaar met die cartridges

voor de epson zijn cartridges inderdaad best lastig te krijgen en ze zijn verschrikkelijk snel leeg

die link die je had gegeven is bijna dezelfde die ik bedoel
het is een HP PhotoSmart B110c

okido

bedankt voor het meedenken

ik zal voortaan minimaal twee keer per week een printje trekken
wellicht dat dat helpt

het is die van de link geworden
doet het prima
makkelijk te bedienen
en prachtige scherpe afdrukken

iedereen bedankt voor het meedenkene

HP PhotoSmart B110

@marie1

ik heb zelf een HP PhotoSmart B110
dit is een all-in-one printer (inkjet)
er zit zelf wifi ingebouwd (ook mogelijk als netwerkprinter)
scanner erboven op :thumb: helmaal top
hij kost 99 euro

veel succes !

hieronder een afbeelding
HP-Photosmart-Wireless-e-All-In-One-B110_1.jpg

Ik heb ook deze HP B110, is een perfecte printer en werkt ook perfect draadloos, kan zelfs aan de andere kant van de wereld er een printje op uit laten draaien en ook direct vanaf de iPhone, iPad en iPod touch :thumb:

Hij is nu in de aanbieding bij de Aldi;
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_05/OFF02.SHTML

te laat ;)

overigens is de mijne precies hetzelfde alleen met draad en dus een stuk goedkoper.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan