Wel ingelogd op chello e-mail maar geen nieuwe mail binnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KweeniE

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2002
Titel klinkt wellicht beetje vaag, maar het zit zo:

Op een pc staat Outlook Express (6 dacht ik) met chello e-mail daaraan gekoppeld. Nu is die pc paar maanden niet bruikbaar en moet mail dus op andere pc gelezen kunnen worden.

Dit is nieuwere pc waar ik Outlook 2003 op heb staan, heb de instellingen (pop3, smtp e.d.) overgenomen en dat ziet er allemaal goed uit. Ik kan versturen en als ik vanaf die pc met m'n hotmail adres naar het chello adres verstuur zie ik hem ook meteen. Alleen de mail die binnenkomt op de andere pc zie ik niet door voor mij onbekende redenen. Dit zou toch gekoppeld moeten zijn lijkt me zodat ik op beide pc's dezelfde mail zie?

Als iemand een oplossing weet dan hoor ik het graag!

Wat heb je als pop3 en smtp ingevuld?
pop.upcmail.nl
smtp.upcmail.nl
?

Hoi,

Wat er gebeurt klopt precies.
Vergelijk het met een postbus:
Als je thuis bent en je gaat naar de postbus om de post daar op te halen, zal je, wanneer je op je werk bent en van daaruit opnieuw naar de postbus gaat, niet nog een keer die post in je postbus vinden.
Je kunt wel regelen, dat een kopie van je binnengehaalde mail op de server achter moet blijven.
Wanneer je dat zowel in OE als in Ol2003 doet, zit uiteraard na verloop van tijd je postbus vol ........

Mail gaat via pop2.arnhem.chello.nl en smtp2.arnhem.chello.nl

Zou wel graag willen weten hoe het te regelen is dat de mail van beide op de server blijft trouwens...

Vull eens de gegevens in die ik je opgaf voor pop en smtp. Chello zou nog kunnen werken, maar zelf geven ze aan de upcmail te gebruiken. Heb zelf ook een mail adres vanuit Chello tijd, maar gebruik de door mij aangegeven gegevens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan