Wel inkomend niet uitgaande email

Status
Niet open voor verdere reacties.

schilders

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2002
Berichten
165
Sinds enkele dagen ontvang ik wel email via Outlook Express, maar ik kan niets meer verzenden.
Heb een email-account van zonnet en heb internet van Ziggo

Krijg steeds de foutmelding
Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'POP3.zonnet.nl (1)', Server: 'SMTP.casema.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

Heb mijn modem en laptop al geret maar ook dat helpt allemaal niets.

Wie heeft een oplossing voor me ?
 
Hoi,

Ook al op de site van ZIGGO gekeken bij Storing en onderhoud?..:)

En...wellicht helpt het door bij de Accountinstellingen Casema te wijzigen in Ziggo

ED
 
Laatst bewerkt:
Precies hetzelfde probleem had ik bij mijn Ziggo account (oud @home)
Op de site en de medewerkers staat dat je SMTP.casema.nl moet gebruiken maar wijzig die maar in smtp.ziggo.nl
 
Via WEBmail geprobeerd ?

ED
 
Laatst bewerkt:
umm..wacht even..een zonnet-account..dan moet je toch geen casema of ziggo gegevens bij je account zetten?


SMTP.casema.nl moet zijn SMTP.zonnet.nl...;)


ED
 
Laatst bewerkt:
Nee dat zou je denken
Maar ik heb al jaren dezelfde instelling en nu opeens doet ie het niet meer
Ik had pop3.zonnet.nl en smtp.casema.nl
Mijn email account is een zonnet email-adres en mijn internetprovider is Casema, wat nu Ziggo heet.

Ik snap er echt niks van
 
Dit vind ik ook erg vreemd...maar heb je het wel al geprobeerd met SMTP.zonnet.nl ?

ED
 
Ja maar dat hielp ook niet
In ieder geval bedankt voor het meedenken
 
Dan eens even contact opnemen met Zonnet denk ik.

Succes, ED
 
berichten verzenden met Outlook Express

Graag wil ik reageren op het probleem met verzenden via Outlook Express.
Heel veel mensen hebben er de laatste tijd last van.
Bij mij werkte het volgende:

Start Outlook Express.

Ga naar Extra/Accounts.
Klik in dat scherm op e-mail en dan naar eigenschappen.
Daar aangeland ga je naar tabblad servers. In dat scherm vul je bij UITGAANDE mail in:

smtp.ziggo.nl

Klik op toepassen en daarna op oké.

Dat is alles.

Hopende dat mensen hier iets aan hebben.:D
 
oorzaak

Ik heb dit geprobeerd Nannie: met smtp.ziggo.nl
Maar ik lees op de Ziggo-site, dat er in mijn gebied een e-mail probleem is :(

De groeten,

Matthijs
 
hm

Succes Schilders,

Het lokale probleem is opgelost. Maar stuurde vandaag van huis af een e-mail naar mijn werk, welke pas 2 uur later aankwam.

Sterkte met Outlook Express mensen.

Matthijs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan