Wel internet explorer, maar alle programma's die internet nodig hebben doen het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diepzeekomkomme

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2008
Help!
Mijn browser doet het wel. Maar de rest niet, denk aan updates van antivirus programma's en dergelijke. het vreemde is dat ik wel online kan gamen (speel namelijk E.T.) en kan via dat rogramma wel gewoon in servers komen, en ook updates downloaden.

Ik heb een draadloze netwerkverbinding naar een kpn experiabox(?).
In de netwerkverbindingen staat hij aangegeven als een LAN- of snelle internet verbinding, maar onder internet opties staat helemaal geen verbinding.

Heb niet veel verstand van computers zoals ongetwijfeld is gebleken:p
Hoop dat iemand me kan helpen!

Groeten!

waarschijnlijk heeft het met je firewall te maken. Welk besturingsysteem draai je? Zoek in je configuratie scherm je firewall op en kijke welke programma's toegestaan zijjn in je firewall.
zet de programma's die ook op internet moeten kunnen in de lijste met programma's die toegestaan zijn.

Ik draai windows Xp

Heb ik gedaan, alle progs die ik wil draaien staan in de lijst en zijn geselecteerd.
ET stond in die lijst maar niet geselecteerd en toch doet ie het.
net weer geprobeerd maar nog steeds niks

heb trouwens ook exploreer overnieuw geinstalleerd.. maar denk niet dat het aan de firewall ligt want als ik em uit zet zou alles het moeten doen dan toch?
dit is niet het geval:)

heb trouwens ook exploreer overnieuw geinstalleerd.. maar denk niet dat het aan de firewall ligt want als ik em uit zet zou alles het moeten doen dan toch?
dit is niet het geval:)

Deïnstalleer je virusscanner! Dat ook al geprobeerd? Daar zitten ook heel vaak firewall op.

Zet op je experia-box je firewall eens uit (deze heeft namelijk een ingebouwde firewall).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan