Wel internet geen download

Status
Niet open voor verdere reacties.

lachaim18

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jul 2012
hallo allemaal,

Ik zit met een vraag. Ik heb een acer van 3 jaar oud. Ik start net mijn computer op met draadloos internet. Nu heb ik internet en kan ik gewoon alle sites bekijken. Ik kan alleen nu niets meer downloaden... wie kan mij hierbij helpen?

M.v.g.

Misschien handig om ook te vertellen wat er dan wel gebeurd als je iets probeert te downloaden.

Hij zegt dat hij aan het laden is, maar er gebeurt niets.... Het rondje van laden draait dan in firefox, maar voor de rest doet hij niks.

Kom anders even in de chat dat praat wat makkelijker en sneller
ik zit er al

Laatst bewerkt door een moderator:
Vragen en reacties erop worden op het forum gedaan.
Anders heeft verder niemand er wat aan.

Ja ok goed, maar kan jij mij misschien helpen. Ik heb 3 verschillende browsers en op alle 3 download hij niet. hij begint niet eens met downloaden...

Wat probeer je waar vandaan te downloaden?
Daar zijn nogal wat mogelijkheden voor dus het is van belang de situatie duidelijk te schetsen.

Ik probeer pokersoftware te downloaden vanaf een pokersite. www.pokerstars.com. Ik ga naar de juiste pagina, druk op download en vervolgens niks...maar wel soort van laden geeft ie aan....

Hier werkt het gewoon.
Het is wel een .exe bestand en de kans is groot dat het wordt tegengehouden door je virusscanner ondanks dat het een legitiem bestand is.
Ik heb hem gedownload en met AVG gescand en deze geeft geen bedreigingen aan.
Probeer het dus eens met je virusscanner uitgeschakeld.

Weet je zeker dat er nog vrije ruimte op de HDD zit? Het lijkt erop dat het daaraan ligt namelijk indien je niets meer kan downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan