Wel internet maar geen internet.:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.

PuppyZwolle

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2004
We hebben de PC verplaatst en van een draad naar draadloos overgezet. Niks aan het handje zou je zeggen.

behalve dan dat zowel Firefox als Chrome geen verbinding willen maken.....

Het netwerk doet het (getuige deze geplaatste vraag) En hij maakt ook netjes verbinding. Als ik wat anders opstart zoals een online Game is er geen probleem en ook de virusscanner update gewoon goed. Zelf Google earth draai gewoon. maar geen browsing.
Firewall is gecheckt en staat goed.

Wat mis ik?

Wifi staat nog uit?
PC ipv laptop? Heeft die pc wel een wifi kaart?

Als zowel Firefox als Chrome geen verbinding willen maken ligt dat aan de verbinding (die er kennelijk niet is) en niet aan de twee browsers die je noemt.

Check dus eerst eens je wifi instellingen, mend die terug en dan kijken we verder.

Laatst bewerkt:
Om een lang gespeur kort te maken, zou ik je kunnen aanraden om even contact op te nemen met je provider. Er staat op dit moment wel sync op de lijn, omdat je kan verbinden met het netwerk. Maar het signaal wil niet doorkomen. Vaak kunnen providers je hier vrij snel mee helpen ;)

Inderdaad. :thumb:
Te stom voor woorden. Maar ja, als hij al die tijd via hetzelfde netwerk via de draad WEL op het internet kon verwacht je niet dat dat ineens het probleem zou kunnen zijn.
Daar heb je een briljante heldere geest zoals die van handboekict voor nodig.

Mijn hartelijkste dank. Drie letters hebben me no nooit zo geholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan