Wel internetverbinding maar geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0444

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2011
Berichten
433
hallo allemaal
sinds ik kpn heb
en op internet zit dan opent hij niks dan kijk in naar mijn verbinding
en daar staat dat ik geen internet toegang ofzo iets heb
dan doe ik meestal verbinding verbreken dan verbinding maken dan is het opgelost
btw bij mijn ouders gebeurt dan niet

kan iemand mij a.u.b helpen
alvast bedank stepan
 
Hallo Stepan. Probeer deze eens van KPN Helpje. Klik

Niet geschikt voor Macintosh en Linux. ;)
 
Hallo Stepan12. Mooi opgelost en nu maar surfen. Zet A.U.B. zelf de vraag als opgelost in je blauwe balk of rechts onder in je eerste bericht. Bedankt voor je terugkoppeling, hier hebben anderen ook wat aan. :thumb:
 
Wat is dat nu toch weer. :evil:

Tja nogmaals de handleiding doorlopen heb je zeker al gedaan. Is er iets met handmatig of liever automatisch verbinden nog te regelen. :(

Dus automatisch proberen toe te wijzen. ;)
 
Wat is het leven mooi als alle goed werkt he. Bedankt voor de terugkoppeling. :thumb:

Zet je a.u.b. de vraag als opgelost, zodat anderen hier ook wat aan hebben. ;)
 
nee hij is niet opgelost XD
ik weet niet wat er aan de hand is niks helpt
:?????? kword echt gek :mad:
 
Als het bij je ouders wel kan dan ligt het niet aan het toestel. Dat is dan denk ik een opluchting. Even ademhalen. Je hebt toch wel windows he. Doe eens een reset van je router en probeer eens opnieuw. Welke heb je van KPN. Is dat een dongel of zo, merk en type.???
 
(ja ik heb windows 7 --- hoe bedoel je reset van mijn router --- nee het is een wirless wifi of oz iets een paket )
 
Oke want we hebben toch alle stappen onderhand doornomen inclusief die van KPN. Dus inderdaad vreemd. Bedankt voor de terug koppeling en laat eens weten wat het werd. Succes.
 
en nee het zelfde probleem ik heb alles gedaan wat er stond
en krijg het zelfde probleem steed :( ik weet het echt niet
:mad::mad:
 
Mhh inderdaad zeer listig bij je ouders doet hij het wel, dus niet kapot zeg ik dan. Dan ligt het probleem toch wat dieper. Vermeld mij eens wat voor ding je hebt van KPN, dongel, merk, type alles wat je weet. :confused:
 
gefixt mijn pc was vandaag kapot kreeg een bluescreen ofzo en toen deed ik fabrieks instalatie en toen opnieuw windows 7 downloaden
en het is weer gemaakt :D:DD:D:DD:D:D:D:
 
Oh dat is even wat anders een BSOD, dat is vervelend. Maar nu heb je weer een supersnelle computer. Fijn dat het dan is opgelost. :thumb:
 
ja dat is het zeker echt een opluchting ik kan eindelijk normaal op internet:love:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan