Wel internetverbinding maar geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het ligt dus kennelijk toch ergens anders aan. We hebben inmiddels vele shooters doorlopen en niets schijnt dan te helpen. Heb je nu toch weer niet een BSOD. Bij je ouders lukt het wel. :eek:

Ik heb nog geen antwoord gehad op het bericht in #11.:eek:
 
ohh oke
en nee kheb geen bsod en 2
kwee eigenlijk niet ik weet alleen dat ik een pakket heb 3 in 1 ofzo
met 40mb's internet

en ten 3e mijn internet valt minder snel uit :D

en oh ja 80% dat mijn internet het niet doet is meestal door youtube ...........
 
Laatst bewerkt:
Blijft toch onstabiel alles. Wel, dan weer niet, dan weer wel. Misschien een versterker er bij zetten voor ontvangst, ram geheugen te weinig BSOD. Iets deugd er niet. Dat KPN gedoe 3 in 1 is niet helemaal lekker volgens mij. Zit je in een buiten gebied of zo.
 
nee ik zit thuis 2de verdieping en
dat kastje ofzo router ofzo iets zit beneden waar alle stroom kabels zit
 
Mhh kan net te ver zijn, dek ertussen van je onderbuurman. Het verklaart dan ook, dat je bij je ouders wel verbinding houdt en kennelijk dichter bij je ontvangst punt zit. Daar zit de kneep, daarom denk ik dat jij thuis de slechte ontvangst hebt. Je zou een naar je kanalen kunnen kijken vastzetten op 1 of 6 en niet op automatisch (= default). Maar dat redding brengt daar twijfel ik aan. Optie 2 is een sterkere ontvangst te regelen. ;)

Hier wat tips. klik
 
Laatst bewerkt:
waar kan ik dat doen 1 of 6 default al die dingen
btw mijn ouders pcen bendeden in de woon kamer miss is het daat betere verbinding?
 
oh ik snap het als er zit dus een andere kanaal tussen dat mij een storing geeft
en er stond ook dat ik van kanaal kon verwisselen zie op bladzijde 16 ofzo
maar ik snap niet hoe dat moet :eek:
 
Hier staat een hulp van KPN met allerlei haal er iemand bij als je niet weet hoe dat moet. klik
Succes. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan