Wel msn maar geen Net paspoort

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Berichten
5.159
Hallo, hoe weet iemand hoe ik kan loggen en met welk adres op msn, zonder een net paspoort??
Ik heb nu een hotmail adres met de hele bubs eraan..
ik zou graag een ander adres willen een @msn.com
maar dan zonder netpaspoort.. iemand een idee hoe ik dat doe??


Alvast bedankt voor eventuele reacties.
 
Volgens mij kan dit niet, aangezien je eigenlijk ieder email-adres aan msn kunt koppelen zolang je maar een .net-passport hebt. Dus volgens mij heb je dat echt nodig, wil je op msn met een adres.
 
Weet je dat wel zeker?? Ik klik wel eens bij sommige mensen op hun profiel.. en dan kunnen ze het profiel niet weergeven omdat ze geen Net Paspoort hebben. dat zijn dan ook vaak mensen die inloggen bij msn met het email adres van hun provider.
 
Je moet een .Net Passport hebben dit is de enige maniet om in te loggen op msn.
Kijk even op www.passport.com voor wat meer informatie.
:)
 
Geplaatst door Lerosa
Weet je dat wel zeker?? Ik klik wel eens bij sommige mensen op hun profiel.. en dan kunnen ze het profiel niet weergeven omdat ze geen Net Paspoort hebben. dat zijn dan ook vaak mensen die inloggen bij msn met het email adres van hun provider.

Jah inderdaad, ik heb mn email van kabelfoon (.....@kabelfoon.nl) als msn, je moet gewoon dat email adres opgeven bij passport.com dan krijg je daar een .net passport op je kan dus met elk email adres op msn, maar niet zonder Net passport...
 
Geplaatst door Lerosa
Weet je dat wel zeker?? Ik klik wel eens bij sommige mensen op hun profiel.. en dan kunnen ze het profiel niet weergeven omdat ze geen Net Paspoort hebben. dat zijn dan ook vaak mensen die inloggen bij msn met het email adres van hun provider.

Volgens mij kun je bij het aanmaken van een .net passport ervoor kiezen om je profiel niet weer te geven. Hierdoor kun je de profielen van sommigen niet zien.
Maar nogmaals, dit dacht ik, weet het niet 100% zeker.:rolleyes:
 
Ik doe het wel met een paspoort, het kan geloof ik inderdaad niet anders.. je kan er wel voor zorgen dat je profiel niet zichtbaar is. maar hoe kom in aan een @msn adres in plaats van @hotmail???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan