Wel of geen Incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

x-file

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2006
Berichten
19
Ik heb in het verleden 2x Incredimail geïnstalleerd. Beide onder windows 98 SE. De eerste keer had ik een telefoonverbinding en kon ik geen berichten versturen. De tweede keer had ik ADSL, maar had ik ook allerlei problemen. Ik had ook de grootste problemen met het de-installeren (om mijn Outlook Express weer werkend te krijgen).
Allerlei adviezen ontvangen, zoals kabel Internet nemen. Anderen zeiden geen enkel probleem met IM te hebben op ADSL. Voldoende verwarring dus.

Graag jullie adviezen of opmerkingen over Incredimail.

Systeem configuratie:
Windows XP pro, Servicepack 2. Kloksnelheid 1,8 GHz

Alvast bedankt voor de reacties,
Rob.
 
Gebruik het al jaren en heb nooit problemen ondervonden.
En zo ook vele met mij.
 
Oké. En als ik Incredimail heb geïnstalleerd (vooraf uiteraard een herstelpunt maken) en ik wil er dan vanaf. Laat Outlook 2003 zich dan weer gewoon als standaard e-mail handler terug zetten? Want ik weet dat ik daar de eerste keer ook de grootste problemen mee heb gehad.
 
Grootste probleem was (bij Win '98 en Outlook Express) dat Outlook Express telkens met de opmerking kwam "Dit is niet uw standaard e-mail programma. Wilt u Outlook Express als standaard instellen...." enfin je kent die mededeling wel. Maar wát ik ook deed, ik bleef die melding krijgen. Ik had toen Incredimail via het configuratiescherm verwijderd en alle mappen op de PC verwijderd.

Ik vond Incredimail een heel leuk programma en ik zou dit graag gaan gebruiken, maar ik wil gewoon even voor 100% zeker zijn, dat als ik Incredimail ga installeren en het bevalt niet, dat ik dan gewoon mijn Outlook 2003 weer als standaard e-mail handler kan instellen.
 
Dat moet toch geen probleem zijn. Trouwen als je standerd zet kijk dan ook bij IE extra/opties/programma´s of het aangeven staat.
 
Dat had ik toen ook gedaan. De enigste optie die ik toen kreeg was 'Incredimail'. Ik heb er gewoon geen zin in om wéér een halve vrije dag op te offeren om de originele instellingen terug te krijgen.
Ik ben echt geen beginnende computergebruiker (ik programmeer al jaren) maar Micro$oft heeft altijd van die 'leuke' verrassingen in hun software zitten.

Maar even kort en bondig:
Incredimail werkt goed op een ADSL (bij Tiscali) aansluiting en ik kan mijn oude instellingen weer terug zetten zonder dat ik daar weer een vrije dag aan moet opofferen?
 
En je gebruikt nu ADSL? Dan is het toch goed, trouwens ik heb kabel en ook nooit problemen gehad met deze instellingen,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan