wel of geen internet abonnement voor wordfeud en zo?

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
mijn vrouw gebruikt haar mobiele telefoon om te bellen en te sms-en. ze ontvangt er geen mails op en ze zoekt ook nooit op internet.
wat zij wel doet is spelletjes (wordfeud!) en ze kijkt wel eens naar de buienradar en naar de website van de flitsers en files.
weet iemand hoeveel dat aan Mb kost? want misschien is een sim-only abonnement goedkoper. of veel goedkoper. wie kan adviseren?

Wat je eerst moet bekijken is: Waar doet ze die spelletjes? Is het binnen een zogenaamde hotspot? (WIFI netwerken in de buurt die ze kan joinen?)
Zo niet dan is sim only wel handig. In dit geval kan ik je aanraden om een sim-only abbonement af te sluiten bij Vodafone, hier heb je Vodafone blocks. Als je dat activeerd betaal je voor elke 100 mb buiten je bundel 2,50.
Verder kan ik in haar geval aanraden iets van 500 MB want spelletjes als Wordfeud zijn gemaakt voor de mobiel en kosten niet mega veel data.

en voor zoiets als buienradar? kan dat er nog wel bij dan?

ik begrijp het principe, maar de vraag is of dat zo weinig dataverkeer oplevert dat het een 500 mB-bundel genoeg is. hoe achterhaal je de belasting van wordfeud en apps?

Onderstaande ben ik tegengekomen op een ander forum, misschien dat je hier wat mee kan? ;) ben ondertussen weer even verder zoeken.

Op apparaat:
Totaal - 1.83 Mb
Applicatie - 1.50 Mb
Data - 336 Kb

Terwijl ik dit typ springt de Data naar 340 Kb. Dat valt dus heel erg mee.

Toegevoegd na 48 seconden:
P.S. Dit staat dus - even voor de duidelijkheid - bij de gegevens over Wordfeud

EDIT: Welke mobiele telefoon gebruikt je vrouw eigenlijk?

Laatst bewerkt door een moderator:
Onderstaande ben ik tegengekomen op een ander forum, misschien dat je hier wat mee kan? ;) ben ondertussen weer even verder zoeken.

Op apparaat:
Totaal - 1.83 Mb
Applicatie - 1.50 Mb
Data - 336 Kb

Terwijl ik dit typ springt de Data naar 340 Kb. Dat valt dus heel erg mee.

Toegevoegd na 48 seconden:
P.S. Dit staat dus - even voor de duidelijkheid - bij de gegevens over Wordfeud

EDIT: Welke mobiele telefoon gebruikt je vrouw eigenlijk?

mijn vrouw heeft nog een I-Phone van haar werk. die moet ze binnenkort inleveren, dus ik ben op zoek naar een alternatief.
de getallen die jij geeft mbt wordfeud: is dat per keer? of de belasting per maand of zo?

dank overigens voor je bereidwilligheid om mij te helpen aan info!

Dat durf ik niet te zeggen, ik denk zelf dat de getallen gaan om 1.83+1.50 Mb per uur, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen. Samsung Galaxy S is een goed alternatief voor de Iphone :) Ken een aantal mensen met de Samsung galaxy S en dat bevalt hun goed.

Geen dank, daarom plaats je berichten op het forum, zodat mensen als ik bijv. je kunnen helpen ;)

Verder heb ik geen extra informatie hierover kunnen vinden, misschien een mogelijkheid om contact op te nemen met WordFeud, of is dit niet mogelijk?

oké dank!
ik weet voldoende en neem je suggestie mee!

Goed! ;) zie dat hiermee je vraag opgelost is. Succes met je keus binnenkort! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan