Wel stroom niet starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

c4games

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2011
Berichten
27
Hallo allemaal.
Mijn pc heeft wel stroom maar wil niet starten...
Ik krijg helemaal niks geen piepjes geen lichtjes
maar ik weet dat de voeding het doet omdat er wel lichtjes IN de pc branden!
Help mij A.U.B. snel want ik heb mijn pc heel erg hard nodig
 
misschien een domme vraag, maar kan het zijn dat je monitor defect is en je pc het prima doet?
 
Uhmm nope geen lampjes branden buiten en ook verder geen geluiden... wel lampjes van binnen
 
Wat zijn de specs van het systeem, maakt hij geluid bij het aanzetten, draaien de fans,...?
 
Doet helemaal niks en ook helemaal niks... weet het bouwjaar ofzo helemaal niet weet ook niks over de processor alleen dat hij een:
ATI HD5450 512MB DDR3
RAM 1GB DDR
HDD 74GB
Windows 7 Home Premium(32 BIT)
 
Als het er misschien toe doet... er brand wel een led lampje op het moederbord... Dus mijn voeding is niet dood.
 
Als het er misschien toe doet... er brand wel een led lampje op het moederbord... Dus mijn voeding is niet dood.

dat hoeft dus echt niet zo te zijn

een voeding heeft meerdere volt rails de een kan nog steeds stroom geven terwijl de ander gewoon kapot is en dan start de pc echt niet op ook al zijn de led lichtjes aan


het kan ook kortsluiting zijn haal 1 voor 1 onderdelen los van je pc
tot dat de pc wel doorstart
als de pc tog niet door wilt starten dan is de kans heel groot dat je psu dood is
 
Ik heb sinds vanmorgen een soort gelijk probleem. Pc krijgt wel stroom, maar wil niet opstarten. Monitor geeft aan geen signaal te krijgen. Ik hoor wel een ven draaien maar verder ook niks. Het lampje van mijn power knopje geeft wel licht als ik hem indruk. Systeem is gisterenavond via windows afgesloten. Ik heb geen idee wat er aan de hand is. PC is net een jaar oud. Kan iemand me helpen???
 
@lrsb3141:Welkom op Helpmij...:thumb:

Gaarne zelf een topic maken.Meeliften/inbreken is niet wenselijk(lees:niet toegestaan)op Helpmij.
Daarbij reageert TS zelf niet meer en jouw probleem zou wel eens van andere aard kunnen zijn.

Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan