Wel tekst geen achtergrond via frontpage 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silvie

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
Berichten
401
Ik ben een beginner met frontpage 2003 en heb al wat lessen op het internet gevonden om hiermee te starten.
Maar ik stuit nu op het eerste (voor mij een) probleem.
Ik wil mijn indexpagina voorzien van een achtergrond en tekst (die ik later verder uitbreid met knoppen)
Nu lukt me het wel in frontpage om een achtergrond met tekst te maken (als ik op preview klik zie ik het ook goed in een IE venster),maar als ik deze vervolgens opsla en via filezilla upload naar mijn site zie ik alleen mijn tekst staan en niet de achtergrond.
Misschien zie ik iets over het hoofd,ik heb het idee dat frontpage alleen mijn tekst opslaat en niet de achtergrond erbij,maar hoe krijg ik dit wel goed?
Kan iemand mij hiermee verder helpen?
 
Opslaan

Ik hoop dat je met dit antwoord wat kunt....
Dat je de tekst wel ziet is logisch.... die zit in het htm/html bestand.
Vwb de afbeelding.... het enige wat frontpage daarmee doet is een link wegschrijven naar het plaatje cq afbeelding.

Je moet de afbeelding ook publiceren op internet, die zit niet in het html bestand maar gelinkt aan het html bestand. Zet wel het plaatje op internet in de dezelfde directory neer zoals hij ook op je lokale pc staat.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

succes in ieder geval
 
Zou je de code van het bestand hier willen plaatsen (mb.v. de
HTML:
tags)

Mijn eerste gok is dat je een afbeelding als achtergrond hebt gebruikt en deze afbeelding niet hebt geupload.
 
Hoe plaats ik hier de code?
Want als ik hier de code plaats zie je niet de code maar hoe het er uitkomt te zien op internet...

Ik begrijp de uitleg van jullie,dat ik misschien de afbeelding niet heb geupload,maar moet ik die ook via filezilla uploaden naar mijn site?
Dus alleen de afbeelding?
 
Laatst bewerkt:
Klopt

Inderdaad... maar wel in dezelfde map zoals hij op je pc staat
 
Oke ik begrijp het.

Ik heb nu de afbeelding die ik wil gaan gebruiken ergens op het net gezet,en nu zie ik hem wel op mijn site.
 
Hoe plaats ik hier de code?
Want als ik hier de code plaats zie je niet de code maar hoe het er uitkomt te zien op internet...

De code tussen deze tags zetten:
HTML:
 (code)
 
Oke dank jullie wel voor jullie antwoorden,ik ben er inmiddels uit hoor!

Thanks!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan