Hallo
ik heb zins afgelopen donderdag 29 jan een nieuwe Lenovo z50-70
er is alleen een probleem dat ik wel kan verbinden maar slecht tot geen internet heb (hij zegt dat hij een goed signaal ontvangt)
alle andere apparaten doen het prima. ik ben gister terug naar de winkel gegaan en had daar gewoon internet. daarna ook toen ik thuis kwam had ik het kanaal veranderd BAM internet.
alleen dit verslechterde de de loop van de avond. ik had ook nog een app gedownload om te zien welk kanaal het beste is.
ik ben ten einde raad.
wat ik al gedaan heb en niet heeft geholpen:
-kanaal veranderen
-provider gebeld die de verbinding sleutel heeft veranderd
-windows update
-gekeken of de driver up to date is.
-lenovo gebeld die de energie waarden heeft veranderd (ze dachten dat de netwerkkaart niet genoeg stroom kreeg)
dus kan iemand mij helpen want ik snap het echt niet meer
ik heb zins afgelopen donderdag 29 jan een nieuwe Lenovo z50-70
er is alleen een probleem dat ik wel kan verbinden maar slecht tot geen internet heb (hij zegt dat hij een goed signaal ontvangt)
alle andere apparaten doen het prima. ik ben gister terug naar de winkel gegaan en had daar gewoon internet. daarna ook toen ik thuis kwam had ik het kanaal veranderd BAM internet.
alleen dit verslechterde de de loop van de avond. ik had ook nog een app gedownload om te zien welk kanaal het beste is.
ik ben ten einde raad.
wat ik al gedaan heb en niet heeft geholpen:
-kanaal veranderen
-provider gebeld die de verbinding sleutel heeft veranderd
-windows update
-gekeken of de driver up to date is.
-lenovo gebeld die de energie waarden heeft veranderd (ze dachten dat de netwerkkaart niet genoeg stroom kreeg)
dus kan iemand mij helpen want ik snap het echt niet meer