Sinds vandaag heb ik geen internet meer op m'n vaste pc. Het gaat om een HP machine met Windows Vista Home Premium en (bekabeld) internet van UPC. Het vreemde is dat de verbinding wel werkt. uTorrent werkt bijvoorbeeld wel, al zijn de snelheden wel minder dan normaal. Ik heb IE, FF en Safari geinstalleerd staan, maar bij alledrie blijft het scherm maagdelijk wit na het opstarten.
Ook heb ik via netplugs een laptop aangesloten en deze werkt wel gewoon. Ik heb mijn McAfee al laten draaien maar die vond niks. Ook Windows Defender leverde geen resultaten op. Verder heb ik het internet al afgespeurd naar oplossingen (o.a. ipconfig /flushdns, ipconfig /release & ipconfig /renew), maar tot nu toe werkt niets.
Kan dit het werk van een virus zijn? Wie kan mij in de goede richting helpen??
Ook heb ik via netplugs een laptop aangesloten en deze werkt wel gewoon. Ik heb mijn McAfee al laten draaien maar die vond niks. Ook Windows Defender leverde geen resultaten op. Verder heb ik het internet al afgespeurd naar oplossingen (o.a. ipconfig /flushdns, ipconfig /release & ipconfig /renew), maar tot nu toe werkt niets.
Kan dit het werk van een virus zijn? Wie kan mij in de goede richting helpen??