Wel verbinding.... geen internet

• Onderwerp starter Onderwerp starter eise
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eise

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2000
Buren van mij hebben het volgende probleem.

Waneer zij inbellen krijgen ze gewoon verbinding met TMFweb, maar wanneer ze internet explorer openen is er geen enkele pagina die geopend kan worden. Ook kan bijv. het progamma MSN zich niet aanmelden.
Wel kan ik pingen naar de computers op het internet. (er is dus wel degelijk een verbinding)

Laatst is wel het programma Internet Kostenbeheersing van de KPN verwijderd. Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben.

Ik heb al een nieuwe verbinding gemaakt bij een andere provider maar het probleem blijft hetzelfde...

Wie heeft een id?

Kijk eens in explore bij bestand of offline werken staat aan gevinkt ??

heb je de DNS instellingen goed staan? Dat is meestal het probleem bij wel verbinding en verder niets
Primaire DNS 62.100.30.228
Secundaire DNS 62.100.30.244 bij tmf web

En welke windowsversie heb je? Bij win98 is het soms de externe toegang. Die kun je verwijderen mits je de windows cd hebt. Na het aanmaken van een nieuwe externe toegang wil het probleem ook wel eens opgelost zijn.
Groetjes, Tanja

Dit alles heb ik nagelopen en gedaan...
Ik denk daarom dat er iets van ikb is blijven hangen.... maar hoe kom ik hier achter?

Installeer IKB even opnieuw en wat doet hij dan ! En verwijder hem dan op de goede manier !
Werkt dit niet Dan kan je nog ff in msconfig kijken als als hij opgestart word schakel hem daar uit.
Wat doet je inet dan nog niets.
Draai het programmaatje van pieter in de veilige modus ! Druk tijdens het opstarten van je pc om de sec op f8.
Werkt dit ook niet dan kan je je register nog terug zetten start weer op in veilige modus kies voor msdos
type daar cd windows dan scanreg /restore en kies een oude configuratie die wel goed was meestal 1 of 2 maand geleden .

Succes :D

opgelost

geweldig ! Bedankt voor jullie snelle reactie... met dat programma is het uiteindelijk gelukt..... Thanks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan