wel verbinding geen internet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Izoe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel/ geen verbinding

Het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik zit nu bijna naast mijn router. Mijn pictogram geeft aan 100% ontvangst. Maar internet; vergeet het! Vanmiddag wel enkele keren gehad dat in het scherm van mijn draadloze adapter (Linksys Wireless G-usb adapter) dan weer geen verbinding met access point. Tussen pc en router staat dan een rode ster. Tussen router en internet staat een vraagteken. Later kreeg ik een vraagteken tussen notebook en router en een doorgetrokken groene streep (normaal goed teken) tussen router en internet. Maar nog steeds GEEN INTERNETVERBINDING.

Ik heb de instellingen bekeken van mijn router maar ook hier kan ik niets vinden. Heb notebook nu maar verbonden met kabel. Dan geen probleem. Mijn provider is Het Net.

Groet, Izoe

lzoe,
blijkbaar had iemand je topic ' gekaapt' , zijn probleem was opgelost maar niet van de TS. :confused:

heb je de wireless adapter al eens gedeinstalleerd en de laatste drivers voor deze adapter geinstalleerd?
(handig om te weten voordat we de andere stappen doornemen)

driver

Ik heb het notebook ondertussen zelfs opnieuw geformatteerd en opnieuw geínstalleerd. Helaas heeft ook dat niet geholpen. Ik heb gezocht naar nieuwere drivers maar die waren er niet. Heb het wel met 2 andere soorten adapters geprobeerd maar ook dat hielp niet. Volgens mij staat iets op mijn router verkeerd ingesteld. Vorige week was hier iemand waarvan ik de pc heb gerepareerd. Hier geen draadloos internet, tenminste hetzelfde probleem als het mijne, en thuis kregen ze wel meteen verbinding met dezelfde usb adapter............. (????)

groeten en dank, Izoe

goed, dan lijkt het er inderdaad op dat de oorzaak bij de router is.

De router is ook het accespoint?
Wat is het type?
Misschien wat screenshots van de instellignen van de wireless sectie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan