marianneke
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 25 feb 2001
Zoals je op dit plaatje kunt zien geeft de SMC WLAN-monitor aan dat er verbinding is met het internet (=groen).
Maar het andere icoon geeft aan dat er geen verbinding is. Met als gevolg: Windows komt steeds tussendoor met de melding dat ie aan het proberen is verbinding te maken met het draadloos netwerk.
Was nog niet zo erg, maar pc is super-traaaag!
Word openen kost meer dan een minuut.
Internetpagina openen kost minuten...
Op de pc zelfde pagina in secondje, dus zit hem volgens mij in de laptop (-verbinding).
Even wat gegevens:
W-XP SP2, goed geupdate
laptop 256Mb
hd 30Gb
apparaatbeheer geeft geen fouten.
draadloos netwerk met SMC pcmcia kaartje
adsl via zonnet met e-tech wireless modem-router
Kaspersky antivirus en anti-hacker
hitman pro
Terwijl ik dit nu hier typ geeft icoon aan dat er geen verbindig is. Desondanks zit ik gewoon op internet en kan ik ook in mijn andere pc komen Da's één ding wat vreemd is.
Ook krijg ik dus de melding dat Windows steeds probeert vebinding te maken met het draadloos netwerk. Naar mijn idee is DAT zoeken de reden dat de laptop zo traag is voor wat betreft het werken op internet.
Downloaden gaat gewoon net zo snel als altijd, dus eea zit vol tegenstrijdigheden…
Ik heb gedaan:
systeem gescand met Kaspersky.
Hitman pro laten werken.
Systeemherstel wel eerst uitgezet en alles wat in Temp-mappen zat is verwijderd.
Ik weet eigenlijk niet meer waar ik het nu nog in kan zoeken, maar op deze laptop is eigenlijk niet meer te werken.
Iemand een goeie tip?
edit:
als ik de laptop opnieuw opstart is ie eerst heel lang bezig met zoeken naar ip-adres ed.
Laatst bewerkt: