Heb je een adsl of kabel aansluiting
Ik gebruik kabel aansluiting
Welk besturingsysteem gebruik je (dus b.v. Windows 98)
Ik heb windows vista premium
Gebruik je een firewall en zo ja welke
volgens mij niet, ik heb wel avast professional, weet niet of deze een in zich heeft.
Welk merk en type router of modem gebruik je.
Ik heb een sitecom router 54g WL-160 versie 3
Als je draadloos verbinding wilt maken welk merk en type wireless kaartje gebruik je dan .
Geen idee, hoe kan ik dit zien?
Ik heb een router hiervoor deed hij het, laatst ging mijn internet kabel kapot, internet viel uit, heb nieuwe kabel erop gezet, probeerde weer verbinding te maken met maar kon wel verbinding maken met router, maar niet met internet, als ik direct ging verbinden dan deed de internet het wel.
Ik heb geprobeerd om de firmware te upgraden, is niet gelukt omdat ik geen op de site van sitecom kon vinden, ik heb alles gereset en weer geprobeerd, dit was hellaas ook zonder resultaat.
Mijn vraag is. Weet iemand hoe ik dit kan maken?
Ik gebruik kabel aansluiting
Welk besturingsysteem gebruik je (dus b.v. Windows 98)
Ik heb windows vista premium
Gebruik je een firewall en zo ja welke
volgens mij niet, ik heb wel avast professional, weet niet of deze een in zich heeft.
Welk merk en type router of modem gebruik je.
Ik heb een sitecom router 54g WL-160 versie 3
Als je draadloos verbinding wilt maken welk merk en type wireless kaartje gebruik je dan .
Geen idee, hoe kan ik dit zien?
Ik heb een router hiervoor deed hij het, laatst ging mijn internet kabel kapot, internet viel uit, heb nieuwe kabel erop gezet, probeerde weer verbinding te maken met maar kon wel verbinding maken met router, maar niet met internet, als ik direct ging verbinden dan deed de internet het wel.
Ik heb geprobeerd om de firmware te upgraden, is niet gelukt omdat ik geen op de site van sitecom kon vinden, ik heb alles gereset en weer geprobeerd, dit was hellaas ook zonder resultaat.
Mijn vraag is. Weet iemand hoe ik dit kan maken?
Laatst bewerkt: