Wel verbonden, geen internet.

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnit

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2008
Hallo,

sinds een dag heb ik op mijn laptop geen internet meer. er zijn 2 vreemde dingen:

- 2 andere computers (een laptop en een vaste comp.) bij ons thuis hebben hetzelfde probleem, ook sinds een dag.
- Hij zegt dat ik verboden ben (alleen lokaal) goede signaalsterkte, maar ik kan niet internetten/msn en etc etc.

het vreemde is ook dat ik tot gisteravond nog een film heb gedownload, die dus gewoon doorging met downloaden.

Kan iemand helpen?
Met vriendelijke groeten,

Merijn

Met wat voor een merk / type apparaat wordt de verbinding naar 'buiten' gemaakt?
bijv. Live Box van voormalig Orange, thans Online,
Esperia etc. etc.

Trek de stekker er eens uit, wacht een halve minuut en duw de stekker er weer eens in.

bedoel je de router of de antenne in mijn laptop?
de router is van sitecom en de antenne zat al in mij laptop ingebouwd (Toshiba Satellite L350-20F)
ik heb de stekker er al uitgehaald, maar dat helpt niet..

Mvg. Merijn

Da's minder, dan wordt het maandag even de provider bellen en de lijn laten doormeten denk ik.

Je kan nog 1 ding uitproberen: pak eens een kabel (UTP of antenne, net wat voor soort internet je hebt) en maak verbinding rechtstreeks tussen een pc en de aansluiting naar buiten (dus buiten de router om) Kijk eens of je internet hebt. Zo ja, dan is je router van slag of defect (ik denk slechts van slag, maar ik heb helaas geen verstand van de instellingen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan