Wel verbonden, maar geen internet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ik al gedaan. Geen resultaat.
Ik kan kiezen uit Cable Modem, Fixed-IP xDSL, PPPoE xDSL, PPTP en BigPond. Ik moet bij alles m.u.v. Cable Modem een standaard gateway nummer invoeren, maar die krijg ik dus niet.

En als je nu als als standaard gateway 192.168.2.1 invoert (of wat het ip address van je router ook is)?

Ik ben er niet zeker van welke ik nou moet kiezen.. Straks maak ik hem nog stukker dan ie al is:P

PPPoE komt me bekend voor... Anders moet je gwoon ff googlen.

Maar als 'restore to factory defaults' niet werkt, dan ligt het probleem niet in de router...
Probeer anders eens de modem naar de fabrieksinstellingen terug te zetten.

En ff serieus... Kapotter dan iets wat niet werkt kan bijna niet ;)

nou ik probeer het straks even
nu voetbal kijke, ik word gek van die computer!
bedankt voor alle hulp!!!!:D

Ik zit nu ook voor voetbal... (met m'n iPod)
succes verder!
We zullen nog wel even bezig zijn... Maar nu ff rust.

Ik hoor het wel als je weer verder gaat.

Bijna hetzelfde probleem vannochtend in de zaak. Ook verbonden, maar geen internet! Maar gelukkig probleem gevonden, instellingen stonden niet op automatisch maar er werden door mij ingevoerde IP adressen aangewezen. Nu op automatisch gezet en dus weer gewoon verbinding! Als ik dit thuis doe, automatisch instellen (wat ik al 10000 x heb geprobeerd) lukt het helaas niet. Hij blijft verbonden of met beperkte verbinding, maar geen internet :(
Iemand nog nieuwe ideeen :D?

Ik ben bang dat, als fabrieksinstellingen herstellen niet werkt, het probleem óf niet in de Router zit, óf dat het een hardwarematig probleem is. Ik zou aanraden om eens met SMC te bellen/mailen of naar een Computerspeciaalzaak te gaan. Mijn trukendoos is namelijk op nu...

Heb nog niet gebeld, niet aan toegekomen. Zal ik binnekort nog wel ff doen :d bedankt!

Okee, ik ben namelijk nogal benieuwd hoe ze je zullen helpen want ik heb erg veel ellende gehad met reparateurs die niet komen en 2 weken later ook wel op tijd vinden en die niets van die dingen af weten. Dus daarom raad ik je aan snel te bellen!:thumb:

Suc6:cool:

Ja, ik hoop ook dat ze langskomen. Maar ik vind t raar, want ik kan wel met andere computers op het internet, dus dacht ik zo dat t wel aan de instellingen moest liggen van de laptop. Heb toch wat aan lopen klooien om t zo maar te zeggen, dus miss heb ik iets onbewust natuurlijk, verkeerd ingesteld. Ik heb nog een oom die misschien kan helpen en anders toch maar bellen ja, en hopen dat zij mij kunnen helpen!

En werken die andere computers dan ook draadloos?

Ja dat dacht ik ook. Ik heb ooooveral gezocht en nog niks helpt. Is trouwens al een week geleden dat ik heb gekeken want had geen ideeen meer. Maar misschien ligt t probleem bij de standaard gateway. Die geeft ie namelijk niet en mijn eigen laptop wel.

En helpt bijvoorbeeld een herinstallatie wel?

Jep gewoon windows opnieuw installeren dus :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan