wel versturen, niet ontvangen in Outlook

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jave
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jave

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2010
Ik gebruik tot nu toe webmail van Telenet. Vandaag installeerde ik Outlook (office 2010). De test verliep positief en ik kan mails versturen. Mails ontvangen echter en het verzonden bericht in de map 'verzonden berichten' plaatsen (is aangevinkt in de opties), lukt niet. Kan iemand mij helpen? Dank bij voorbaat. (ps: er is geen contact met webmail als ik outlook gebruik)

Dank voor uw antwoord maar het helpt mij niet verder. Zoals gezegd is Outlook juist geconfigureerd en verliep de test positief. Het gestelde probleem blijft hetzelfde.
Ik merk nu dat als ik op het tab 'alle mappen verzenden/ontvangen' druk de berichten wel worden binnengehaald. Ze verschijnen echter niet in de map 'Postvak IN', noch staan mijn verzonden berichten in de map 'Verzonden Berichten'.

Laatst bewerkt:
Het probleem is opgelost. In de rechterkolom van Outlook staat onder 'favorieten' de map Postvak IN en ook nog eens onder 'Outlook gegevensbestand'. Ik zocht hier naar mijn mails, maar tevergeefs. Daaronder zie ik nu mijn mailadres met een uitklapmenuutje, als ik dat aanklik vind ik opnieuw een Postvak IN-map. Nu wel met mijn mails. Rare toestand!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan