Wel wifi en verbinding, maar geen data overdracht

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjakies

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 apr 2013
Ik heb internet van KPN draadloos met router. Ik heb zowel op telefoon als op de PC's de melding dat er wifi is en er verbinding is, er komt alleen niets binnen aan data. Hoe kan dat? Ik heb zowel basis station als router al paar keer uitgezet en weer aan.

Leuk dat je op het forum bent sjakies,

http://www.kpn.com/prive/service/storingen.htm

Je kunt niet meer internetten en niet meer bellen?
Er zijn de 20ste storingen geweest in Leiden en in Apeldoorn. Het waren Internet onderbrekingen. Dit zou je dan moeten kunnen zien aan het Internet lampje op de router. Misschien niet meteen. Er zijn ieder jaar wel een paar onderbrekingen. Laat ons het even weten als het zoiets geweest is. Wanneer de verbinding niet na een paar uur weer terug komt, dan de aansluiting waar die de woning binnen komt controleren, ook de stekkertjes in de router, en als dat goed lijkt te zijn bellen met klantenservice. Zij kunnen daar zien of je verbonden bent. Het is wel eens een kabeltje buitenshuis dat niet goed meer is. Zij zullen willen weten welke lampjes niet groen branden en of je de router op de voorgeschreven manier kunt resetten (de resetknop vasthouden tot een lampje uitgaat of iets dergelijks). Ik heb een router gehad die niet meer resetten kon en dan is wel duidelijk dat deze door KPN vervangen moet worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan