welk alternatief na kazaa?

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Welk alternatief na kazaa kan ik nu het beste gebruiken? Ik wil de volgende stijlen zoeken: battle, bubbling,latino, r&b and trance.

Ik gebruik zelf Imesh, wekrt handig, zonder veel moeite een bestandje.

en zijn natuurlijk ook andere p2p progjes. (Gnutella etc.)

reactie e-mesh

Is het bereik van dit progje groot? En wekt het gemakkelijk?

Voor mij is het genoeg, ik zoek ook voornamelijk dance, r&b en ik krijg genoeg hits (3 à 5 minimaal)

Vorige post zei ik al dat het makkelijk werkt...

Geplaatst door brbr
Welk alternatief na kazaa kan ik nu het beste gebruiken? Ik wil de volgende stijlen zoeken: battle, bubbling,latino, r&b and trance.
Werkt kazaa niet meer dan?

Vergeet WinMx niet al moet je wel een andere instelling krijgen. Je krijgt meer kwaliteit maar je staat langer in de queue. Als je op een gegeven moment zo'n 50 hebt ingezet valt dat gewoon niet meer op. Je ziet op een gegeven moment iets binnen komen en denkt: ver.....die ik heb ik ook binnen.
Het tiert ook niet zo van wormen zoals ik met een avondje KaZaa ontdekte. Overigens is dat alleen met software.

Geplaatst door wajang
Er zit toch spyware in Imesh?

Ja klopt maar er zijn spyware vrije versies ook. Weet alleen niet meer adres.:(

@topic
newsgroepen
mirc
emule@edonkey
ftp
azureus@bittorent

keuze genoeg?:confused:

Ik kan het niet laten ook Soulseek nog even te noemen, naar mijn smaak een geweldig p2p-programma, alleen voor muziek: http://www.slsknet.org/ Vooral een aanrader als je muzieksmaak en -kennis niet beperkt zijn tot bekende hitparademuziek. Voor de grotere bestanden maak ik voornamelijk gebruik van BitTorrent, werkt perfect mits je een flink snelle internetverbinding hebt (en de juiste sites weet te vinden).

Geplaatst door buffy
Ik kan het niet laten ook Soulseek nog even te noemen, naar mijn smaak een geweldig p2p-programma, alleen voor muziek: http://www.slsknet.org/ Vooral een aanrader als je muzieksmaak en -kennis niet beperkt zijn tot bekende hitparademuziek. Voor de grotere bestanden maak ik voornamelijk gebruik van BitTorrent, werkt perfect mits je een flink snelle internetverbinding hebt (en de juiste sites weet te vinden).

TOTAAL mee eens! Soulseek is inderdaad erg goed. :thumb: Ook nog een advies, als het je niet zoveel uitmaakt welke nummers het zijn, als ze maar een een bepaald genre zijn, download dan Stationripper en Winamp. Zo kun je radio-nummers van internetradio (Shoutcast) af rippen! Werkt erg goed (en geen spyware! En een constante snelheid!)... :D

Succes ermee,
Philip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan