Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Elisa
Ik werkte altijd met Norton. Bij mijn man had ik AVG en ZoneAlarm opgezet. Dat liep stukken beter.
Nu heb ik bij hem Norton er op gezet zonder dat hij dit wist. Plotseling klaagt hij steen en been over een traag systeem.
Geplaatst door de jean
mc afee sneuvelde ook in de virustest van januari 2005 ... staat hier ergens vermeld.
By default, Automatic LiveUpdate checks for updates to virus definitions every four hours when your computer is connected to the Internet.
idd, maar indien er geen outbreak is schrijft symantec alleen op woensdagavond nieuwe defs die onder live-update vallen, wat is dan het nut van een 4 - urencheck ??Geplaatst door joost verdaasdo
Hai,
NAV haalt ze bij mij iedere dag op (om de 4 uur)
Dit zegt de help van NAV:
See Yah! :thumb:
kijk maar ....Geplaatst door de jean
idd, maar indien er geen outbreak is schrijft symantec alleen op woensdagavond nieuwe defs die onder live-update vallen, wat is dan het nut van een 4 - urencheck ??![]()
okGeplaatst door joost verdaasdo
Hai Jean,
Ja zo klopt ie helemaal!
Toch is het zo dat liveupdate elke dag checkt of er iets is..(Dus vandaar mijn reactie)
Als het inderdaad zo blijkt te zijn dat zij alleen op Woensdag de reguliere updates doorgeven dan is dat inderdaad jammer.
Toch krijg ik regelmatig het dialoogje van de definities zijn bijgewerkt..Zal er wel regelmatig een uitbraak zijn!![]()
Maar goed ik laat hem lekker iedere dag scannen hoor...anders moet ik er nog zelf aan denken...(daar heb ik al helemaal geen zin in)
Thnx voor de remarks!
En nu niks meer jean....![]()
mc afee was 1 van de 2 anti-virus proggies dat faalde op de massatest in februari, dus niet goed !Geplaatst door hehe
Norton loopt mi niet al te soepel tegenwoordig en gebruikt veel van je cpu.
Mcafee, F-secure, nod32 zijn ook erg goed.
Dan volgen bij mij Panda
en dan AVG, AVast etc...
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.