Vista is bij mij bijv. nog nooit, maar dan ook nog nooit, 100% vastgelopen. Het gebeurt weleens dat Vista hangt met oude of dubieuze software, maar óf de CTRL-DEL biedt dan soelaas, óf het afmelden en direct daarna weer aanmelden biedt dé oplossing.[/QUOTE
vista was voor mij in het begin echt een ramp!
na een paar weken dat ik mijn laptop had was het bij het opstarten, "de windows verkenner werkt niet meer en wordt opnieuw opgestart" telkens opnieuw.
Na ettelijke keren hernieuw opstarten stond er dan gewoon "windows werkt niet meer"
Ik kon dan gewoon kiezen voor taak beeindigen
Dus Echt 100%vastgelopen kan ik het bij mij wel noemen want na dat ik op taak beeindigen had geklikt kon ik echter NIETS meer doen...
Behalve dan ook weer de stroom afschakelen en dan opnieuw opstarten!
Maar verder ben ik dan nu ook heel erg tevreden over vista
[edit] scrollwieltje indrukken doet hetzelfde als de toets "tussen vensters schakelen", met het voordeel dat je niet hoeft te schuiven over je scherm. [end edit]
dit werkt toch allesinds niet voor mij...
(Ik heb dan wel naar het schijnt 1 van de eerste lasermuizen met scrollwiel in de 4 richtingen en extra toetsen op de zijkant maar wanneer ik op het scrollwiel druk krijg ik gewoon dat pijltje om sneller te scrollen in de browser hoor

Misschien is dat wel gewoon omdat ik vista home premium heb
Ook ik Game veel,en had eerst Vista...
Dus uit ervaring,..XP!100 % Vista gaat op een gegeven moment toch de bekende kinderziektes vertonen!
Die kinderziektes van vista zijn nu echt voor het grootste deel opgelost hoor!
Ik krijg ook al mijn games aan de gang, en ik heb maar een laptop

(recente games hoor, zoals de lost game krijg ik ook aan de gang alleen tot dat ik echt moet beginnen spelen hapert hij een beetje door een te zwakke grafische kaart

, maar ik ben dan ook niet echt een gamer)
Juist het spel "test drive unlimited" krijg ik momenteel niet meer aan de gang maar voor mijn herinstallatie heb ik dat wel met moeite weet ik nog speelbaar gekregen... :thumb:
Al lukt dat nu momenteel niet, dat is maar een klein verwaarloosbaar feit dat meestal niet aan vista ligt maar veelal ook aan de hardware of de drivers daarvan