Welk boek heb ik nodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leafyblade

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2007
Ik heb al een aantal site's gemaakt met html gemaakt en nu wil ik een spel gaan maken net zoals www.barafranca.nl

Alleen weet ik niet welke boek(en) ik nodig heb.

Ik heb al een op de bruna site gekeken alleen weet ik niet welke ik moet kiezen.

Of weet jij misschien waar ik een goed boek(en) kan kopen in regio Leiden waar ik dat spel kan maken?

dat soort spellen zijn met PHP als scripttaal gemaakt. En de gegevens worden denk ik in een MySQL database opgeslagen. Je kan een php boek kopen waar de basis in staat. Reken er maar niet op dat je zo'n spel in een paar dagen hebt gemaakt, en al helemaal niet als je geen ervaring hebt.

Het kost veel tijd om het goed te beveiligen.Maar je moet gewoon bij het begin beginnen :)

dat soort spellen zijn met PHP als scripttaal gemaakt. En de gegevens worden denk ik in een MySQL database opgeslagen. Je kan een php boek kopen waar de basis in staat. Reken er maar niet op dat je zo'n spel in een paar dagen hebt gemaakt, en al helemaal niet als je geen ervaring hebt.

Het kost veel tijd om het goed te beveiligen.Maar je moet gewoon bij het begin beginnen :)

Ik weet dat het veel tijd kost maar ik wil niet een boek hebben waar iets instaat wat ik niet nodig heb

En ik heb wel een beetje verstand van PHP

En dat gemaakt is van PHP en MySQL wis ik al zo dom ben ik ook weer niet :)

Laatst bewerkt:
tsja, je gewoon een uitgebreid boek kopen. Voor zowel beginnend als gevorderd, met al die uitleg moet je zo'n systeem in elkaar kunnen zetten. Dat is geen standaard code ofzo...

Kijk is op www.phphulp.nl, daar staan ook reviews van boeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan