sanderzwemer
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 jan 2011
Hoi iedereen,
Ik ben bezig met het maken van een website, maar het wil nog niet echt lukken.
Ik had eerst Wordpress, maar dat is vooral gericht op bloggen, en da's nou net niet wat ik wil. Op dit moment ben ik aan het stuntelen met Joomla. Ik heb netjes een template gedownload, en deze ook ingesteld, maar het gemak waarmee ik even snel wat veranderde in Wordpress is helemaal verdwenen. Daar kon je tenminste normaal je websitetitel veranderen i.p.v in de CSS te duiken. (Waar ik trouwens totaal geen ervaring mee heb :shocked
Nu is mijn vraag: Wat denken jullie dat het beste CMS is voor mijn website. (Drupal e.d) Ik zoek dus iets waar ik niet veel moeilijke dingen hoef te doen met CSS zoals bij Wordpress, maar toch een mooie website kan maken met de mogelijkheden van Joomla.
Misschien ben ik een beetje té kieskeurig, maar toch alvast bedankt voor een reactie!:thumb:
Ik ben bezig met het maken van een website, maar het wil nog niet echt lukken.
Nu is mijn vraag: Wat denken jullie dat het beste CMS is voor mijn website. (Drupal e.d) Ik zoek dus iets waar ik niet veel moeilijke dingen hoef te doen met CSS zoals bij Wordpress, maar toch een mooie website kan maken met de mogelijkheden van Joomla.
Misschien ben ik een beetje té kieskeurig, maar toch alvast bedankt voor een reactie!:thumb: