Welk flight spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Ik mag aan de goedheilig man een computer spel vragen en nu dacht ik aan een spel met vliegtuigen.

Kunnen jullie eens wat namen noemen van goede spellen die de goedheilig man in mijn schoen zou kunnen leggen.

Jacco

Hoi.

Falcon 4.0 voor als je ECHT wilt leren vliegen (dogfight, airbattles) zeer zeker het meest realistische flight simm spel wat er te verkrijgen is. Het duurt alleen wel enige tijd voordat je het vliegtuig en alles er om heen (raketten ontwijken, bombarderen, landen en dogfights)onder de knie krijgt. Ik ben dit nu zelf al, onderbroken, ongeveer een jaar aan het leren.
Zoek maar eens met google op falcon 4.0.
Overigens, ooit is de source code van dit spel uitgelekt en daarom wordt het spel steeds beter en mooier gemaakt. Ook komen er "steeds" campaigns en dogfights uit die je kunt downloaden (gratis).
Mocht je wat meer info willen van me laat maar even weten.

Lock on modern air combat. Zeer mooi gemaakt en ook realistisch maar makkelijker te leren. Komt binnen afzienbare tijd uit.
Download hier de demo:http://lo-mac.com/index.php#news7

Groetjes

Nog even iets. Voor je een beslissing neemt moet je eerst goed nakijken of je systeem wel voldoet, of beter nog, beter is dan de minimale systeemeisen.

Groetjes,

Lock on modern air combat. Zeer mooi gemaakt en ook realistisch maar makkelijker te leren. Komt binnen afzienbare tijd uit.

Lock on is toch al een bestaand spel of komt er een nieuwe versie uit ?

Jacco

Wil je een vliegspel wat meer gericht is op verkeersvliegtuigen, dus niet vechten, neem dan Microsoft Flightsimulator 2004, ook erg realistisch

Microsoft Flightsimulator 2004

Daar heb ik ook nog een vraag over. Een collega van mij heeft MS flightsimulator (niet 2004 maar 2002 dacht hij) maar hij kan alleen kiezen uit enkele "oude" vliegtuigen. Doet hij iets verkeerd of heeft hij de verkeerde versie gekocht ?

Jacco

Ben eigenlijk het meest geïnteresseerd in een spel met moderne straaljagers. Ik denk dat ik dan moet kiezen voor Lock On of heeft MS Flightsimulator ook zoiets ?

Jacco

Geplaatst door Bruce The Boss
Ben eigenlijk het meest geïnteresseerd in een spel met moderne straaljagers. Ik denk dat ik dan moet kiezen voor Lock On of heeft MS Flightsimulator ook zoiets ?

Jacco

Ik wil je niet naar falcon toe schoppen maar omdat modders zelf het spel kunnen aanpassen kun je echt in bijna ieder vliegtuig vliegen wat je wilt, (mig, waaronder fulcrum en foxbat en andere,f-16,f14, f15,f-5, zelfs b117 en b2 en b1 en hoe je het schrijft weet ik niet de soekhoi maar nog veel meer om op te noemen) ieder vliegtuig ook met zijn eigen originele cockpit. Het is gewoon een kwestie van downloaden en installeren.
Lock on heeft als ik het goed heb maar 12 vliegtuigen waar je zelf in kan vliegen, de rest van de vliegtuigen worden alleen door de computer bestuurd.

Hoop dat je hier wat mee kan.

Groetjes,

Laatst bewerkt:
Ook voor MS Flightsimulator zijn genoeg vliegtuigen te downloaden van het wijde web.
MS FS 2002 draait goed op alle computers die je tegenwoordig "instap" modellen noemt. Mijn ervaring met MS FS 2004 is dat ie pas soepeltjes draait op een heel zware machine. En dan heb ik het meer over de videokaart dan over de processor...
Spel is wel erg realistisch en de vliegtuigen zijn goed te besturen. Als je meer ervaring krijgt kun je de "realism" setting wat hoger zetten en moet je niet verbaast zijn dat je zomaar uit de lucht dondert :)
Ander leukigheidje: je kunt het actuele weer van je eigen regio downloaden. (Misschien zit dat ook wel in een ander spel, hoor; dat weet ik niet)

Ja, dat is natuurlijk ook waar. Je telt pas mee als er een startpagina.nl voor je gemaakt is.

Bedankt

Jacco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan