welk geheugen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

a.bongers

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2002
beste helpmijers,

IK heb sinds kort een p4 2.4 met 256mb ddr-333 pc2700 geheugen van samsung. met een gf4 ti4200.

Als ik nu zware spellen speel als unreal 2 dan blijft mijn pc vaak even hangen (1 tot 2 sec).

Ik heb de nieuwste drivers en mijn 3d-mark03 score is 1033.

Nu is de vraag moet ik er soms wat geheugen bij plaatsen? zo ja, hoeveel en welk geheugen?

Ik heb 3 banken en mijn mobo kan 2gb aan(is wat veel)
albatron px-845pe pro.

Hoeveel virtueel geheugen is er bezet als je een spel draait?

ps. jou 3dmark 03 score is bijna net zo hoog als mijn 3dmark 01 score :(

Laatst bewerkt:
hoi bravoman,
IK weet niet hoeveel V.geheugen er dan vrij is hoe moet ik dat bekijken?

(een bijlage van v.geheugen instellingen)

Ik vind zelf de score erg laag soms is ie ook wel 930.
dat moet toch hoger kunnen op een p4 2,4 Msi gf4 4200 8xagp 128mb?

Bijlagen

• virtueel.jpg
    virtueel.jpg
    30,2 KB · Weergaven: 46
384 mb is aardig wat, als je al 256 mb in je pc hebt zitten.
Als je alle programma's afsluit voor je gaat spelen, schokt de boel dan nog steeds?

die 384mb heeft winxp zelf ingesteld,
ik weet niet of het veel is.

ik heb dan alles afgesloten! (ook firewall en norton)
maar hij schokt niet de hele tijd ! maar mij moet steeds 2sec laden als hij een groepje vijanden tegen komt (dus bij veel actie).

(ik las net op marktplaats dat iemand 512mb pc2700 van samsung te koop heeft voor 90 euro)nieuw) dit is de zelfde als ik heb die kan er toch wel bij ?
256+512 pc2700 samsung)
nog uit mijn eigen woonplaats ook.

even een opmerkinkje tussendoor, was het niet zo dat 3dmark 03 niet helemaal lekker liep met nvidia kaartjes?

misschien moet je 02 even draaien en dan je score benchmarken, ik denk dat je dan een beter beeld krijgt

meer geheugen is bijna altijd wel okee, zeker gezien je specs en wat je ermee wilt doen (unreal2), kzou er gewoon 256 bij prikken, tenzij je meer voor een redelijke prijs kunt krijgen

Geplaatst door a.bongers

(ik las net op marktplaats dat iemand 512mb pc2700 van samsung te koop heeft voor 90 euro)nieuw) dit is de zelfde als ik heb die kan er toch wel bij ?
256+512 pc2700 samsung)
nog uit mijn eigen woonplaats ook.

90 euro is op zich niet duur voor 512 mb pc2700 geheugen.

Zoveel kost het ook nieuw in de winkel wanneer je de juiste winkel hebt en anders afdingen. Dan zou ik het in de winkel kopen en niet 2ehands.

even een opmerkinkje tussendoor, was het niet zo dat 3dmark 03 niet helemaal lekker liep met nvidia kaartjes?

misschien moet je 02 even draaien en dan je score benchmarken, ik denk dat je dan een beter beeld krijgt

sinds wanneer is er een 3dmark 2002 ???
volgens mij is dat jaar overgeslagen hoor ;)

ow helemaal vergeten ik raad aan om een 2e 256MBer te kopen en het liefst nog van de zelfde snelheid (333Mhz dus) en als t kan ook zelfde merk (niet noodzakelijk)

dan loopt alles wel goed denk ik UT03 heeft geloof ik 384MB nodig (minimaal) dus is 512 altijd handig

Greetz Ecl1pse

bedankt voor alle reakties,

Ik denk dat ik er 256 of 512 bij prik! (van hetzelfde merk)

En ik zal 3d-mark 2001 eens proberen.

bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan