Welk laptop is goed voor games?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je echt specifiek voor games wilt gaan zou ik je aanraden om geen laptop te kopen maar een gewone desktop pc
De laptop in de link is sowieso geen goed laptop voor games.
Videokaart
Videokaartfamilie Intel GMA
Type videokaart 4500M
Videogeheugen 0 MB
Totaal videogeheugen (shared) 128 MB MB

DirectX 10

Als je echt specifiek voor games wilt gaan zou ik je aanraden om geen laptop te kopen maar een gewone desktop pc
De laptop in de link is sowieso geen goed laptop voor games.
Videokaart
Videokaartfamilie Intel GMA
Type videokaart 4500M
Videogeheugen 0 MB
Totaal videogeheugen (shared) 128 MB MB

DirectX 10

ik heb al een game pc maar wil nog een laptop waar ik een beetje op kan game niet echt van die nieuwe maar bijvoorbeeld prince of persia 2,3

Als je geen gewone PC wilt maar een laptop, neem dan GEEN Vista of MAC ofzo.
Gewoon een met windows XP.
En games spelen veel irritanter op laptop vind ik

tegenwoordig komen bijna alle laptops met vista. soms zit er een win xp downgrade cd bij maar meestal is dat alleen bij businis klasse laptops.

dus als je xp wilt zal je die er los bij moeten halen. maar opzich wat is er mis met vista? (ja er is een heleboel mis met vista) maar wrm zou het niet op een laptop kunnen?

de laptops die ik hierboven heb aangeboden zijn goed genoeg om op te gamen en vista op te draaien. en hoezo spelen games irritanter? de next gen spellen zoals gta4 e.d. kunnen niet op max settings gespeeld worden nee maar ze kunnen cker wel gespeeld worden. alleen je hebt een extra muis nodig voor shooters of andere games waar je snel met de muis moet spelen want met een touchpad lukt dat niet.

Je kan ook voor een mac gaan. De nieuwste generatie MacBooks of MacBook Pro bezitten zeker en vast de juiste hardware waar je toch wel enkele spellen mee zal kunnen spelen. Bvb. Call of duty 4 draait redelijk vlot op een macbook.. Nadeel is wel het kleine scherm (macbook 13.3 inch, pro 15). En aangezien je al een gamepc hebt, neem ik aan dat het niet de bedoeling is om nog een scherm te kopen.

Het nadeel van Vista is dat het veel geheugen eet, waardoor je pc/laptop trager wordt dan hij is als je er XP op laat draaien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan