• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Welk lettertype

Status
Niet open voor verdere reacties.

eric2001

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2001
Hallo,
Ik wil in een spreadsheet een niet proportioneel en schreefloos lettertype gebruiken. Zoiets als Arial dus, maar dan niet proportioneel. Welke moet ik dan installeren?
Eric

of misschien de "fixed sys"

Bijlagen

• fourletters.jpg
    fourletters.jpg
    38,4 KB · Weergaven: 85
Ha Pasja,
Ik heb ze alle drie getest. Terminal maakt de tekst zo lang dat 'ie niet meer in de kolom past en die andere twee zijn bij mij proportioneel, hoewel het er in jouw voorbeeldje veelbelovend uitzag.
Niet allemaal dus, fourletters heb ik niet.
Eric

Laatst bewerkt:
Ik begrijp niet dat het proportionele letters zijn bij jou ?

In het screendumpje zijn ze toch echt niet proportioneel zoals je ziet. (de "pootjes" van de i zijn opgerekt, terwijl de "m'' wat "gedrongen" is.

Tja, 't is voor mij natuurlijk een kleine moeite die 2 even te mailen, binnen XP knikker je ze in de fontmap en voila. Wat ik alleen niet begrijp is dat ze bij jou dus proportioneel zijn; het zou toch eigenlijk niet moeten kunnen dat letters met identieke namen ZO verschillend zijn ..............?

oeps,

ik zie nu pas dat die system wel degelijk proportioneel is,

foutje (van mij) bedankt !

Ik kijk ook nog ff naar die andere................... je hoort zo.

........ben ik weer, de Fixedsys is een niet proportionele letter.

Laatst bewerkt:
Pasja,
Fixed sys is bij mij ook proportioneel. Jammer.
Eric

maar.............

de Terminal kun je binnen Excel verkleinen : 4,5, 6, 9 12 en 13,5 ......... Dat moet jij dan toch ook kunnen ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan