Welk merk router met Chello ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freddy01

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 nov 2005
Hallo,

Ik wil mijn internet gaan delen met een huisgenoot.
Mijn internet is van Chello (win xp).
Maakt het iets uit welk merk router je gebruikt, zijn er bepaalde merken die beter/makkelijker werken met chello ?
Waar moet ik verder op letten bij aanschaf ?

alvast bedankt,

Freddy01

Geachte,

Eigenlijk maakt het niet uit met welk merk router u wilt gaan werken. Tja, en waar u op moet letten? Tegenwoordig heb je eigenlijk geen slechte routers meer. Ik heb er de afgelopen tijd echt veel aangesloten bij en ben er geen een tegen gekomen die zijn werk niet goed deed.

Doch het is als met auto's, te goedkoop zit niet lekker, te duur kost te veel geld, dus kies de gulden middenweg.

m vr gr

Ik heb zelf ook chello en gebruik een Edimax BR6104 router.
Kost ongeveer € 50,-

Zie ook de bijlage over de instellingen.

Laatst bewerkt:
Ik heb een SWeex router . Ik werk ook met Chello. Heel makkelijk te installeren. Het is de LB00021. Ik dacht 34 euro

Joop

In het boekje van Sweex staat precies beschreven hoe je hem met Chello moet aansluite. Helemaal geen probleem.

Joop

Ik heb ook goede ervaringen met Sweex. Inderdaad een handige beschrijving voor het gebruik met chello.

Ik heb een Sweex router.

Ik heb Chello Classic.

Ik hoefde niks in te stellen, alles ging automatisch.

Zoals je kunt zien is Sweex toch wel een goed merk, niet duur en ook nog eens makkelijk te installeren.

Ik ben niet altijd even enthousiast over Sweex, maar in dit geval werkt het echt prima en het is inderdaad niet duur!

In combinatie met chello is het noodzakelijk om een router te gebruiken welke het mac adres(het adres van je netwerkkaart) kan clonen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan