Welk merk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Prodejojo

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2015
Hoi,
Misschien is het een beetje irritant dat ik steeds veel vragen over videokaarten stel maar nu ben ik er eigenlijk uit. Ik ga voor de gtx 970 maar van welk merk zou ik hem kopen? Ik heb een beetje getweakt en hier kom ik op uit: http://tweakers.net/categorie/49/vi...xU55aZU5JaVKxkVa1kZAQiyxJzlKyilSxMTC2VYmtrawE
Maar moet ik hem nou van PNY, EVGA, Gigabyte, Zotac, Inno3d, Galax, Palit of Gainward kopen? Kunnen jullie me helpen?
Alvast bedankt voor de moeite m.v.g. Prodejojo!

Kijk eens naar reviews waarbij verschillende merken vergeleken worden voor de GTX970. Het belangrijkste verschil zit hem in de koelers die erop gemonteerd zijn: de ene koelt beter dan de andere en de ene is stiller dan de andere. Andere verschillen tussen de kaarten zitten hem in de kleine verschillen in de kloksnelheden (je hebt overclocked versies bijvoorbeeld).

Kijk even na welk merk het minste last heeft van coilwine(piepende fans) en kijk ook na welke koeler pas bij hoge temperaturen aanslaat.ik adviseer de Asus strix

Waarom nu weer een nieuw topic je hebt er al 1 lopen snap niet waarom je daar niet verder gaat. Dus bij deze kan je daar ook verder deze gaat op slot

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan