welk moederbord voor een intel core 2 duo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zit met een nieuw probleem en vond het onzin nog een topic aan te maken ik heb dat moederbord gekocht maar waar sluit ik de die kabeltjes aan van de powerknop en reset knop en de 2 van die ledlampjes die ik ook nog aan mijn behuizing heb ik weet niet of er een nieuw systeem van hoe de powerknop enzo moet worden aangesloten want op mijn oude moederbord zaten van die pinnentjes en moest je dan van die kleine vierkante dingetjes op aan sluiten maar er zitten zoveel van die aansluitingen op welke moet ik hebben?
of moet ik dan toch een andere behuizing kopen?

Dat staat uiteraard precies beschrijving in de handleiding van je moederbord!!

Die staat OF op papier OF op de bijgeleverde cdrom

Er zat geen CD bij??:o

En je drivers dan e.d.?? Waar en hoe heb je dat bordje gekocht???

owh zat nog een kartonnetje onderin de doos met cd en handleiding:o (waarom verstoppen ze dat altijd):P

Heb je ook de afstandsbusjes onder het bord geplaatst???

Niet vergeten hoor!!!!!!!

van die plastic nopjes bedoelje die in de hoeken moeten? die zitten er in:P

Zgn. afstands-houdertjes, die (NIET ALLEEN ONDER DE 4 HOEKEN!) onder je moederbord geplaatst moeten worden op meerdere plaatsen!!

hoever ga ik erop vooruit als ik een Intel Core 2 Quad Q6600 processor in zet in plaats van intel core 2 duo e6750? of intel core 2 duo e8500 die verkopen ze ook die heeft 3160 mhz en 6 mb l2 cache en kan ik ook omdat die 2 core 2 duo processors een Processor systeembus van 1333 mhz hebben in een moederbord die 1066 mhz ondersteun
want anders moet ik een Intel Core 2 Quad kopen anders past die niet

Laatst bewerkt:
het vorige bericht van mij kun je vergeten ik zie dat de intel core 2 duo e8200 verkocht word of in de lijst:P dus koop ik die en ben ik wel goedkoper uit:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan