Welk moederbord voor een PC-TV?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Attila94

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
Hallo jongens, ik zit met een vraag.
Ik ben dus van plan om een pctje in elkaar te zetten met als doel het aan te kunnen sluiten op de tv. Ik weet alleen niet precies welke uitgangen je daarvoor nodig hebt. Moet je een HDMI aansluiting hebben om is DVI genoeg?

De eisen:
-Het moet HD ondersteunen, ik ga er waarschijnlijk een blu-ray speler in doen
-MicroATX formaat (of kleiner)
-Niet al te duur:rolleyes:
-Goede onboard videokaart

Hier een pagina van de handleiding van de tv:

Mijn bedoeling is om een heel plat computer te maken (ik wil de behuizing zelf gaan maken) dat er uitziet als een dvdspeler.

Nou dit was het, hopelijk kunnen jullie me helpen.

EDIT: Ik ben er al ondertussen uit welke Blu-Ray brander er in zou gaan, dat is deze. Website

En ik moet ook een kleine voeding hebben :]

Laatst bewerkt:
een paar dingen gaan niet :
1) waar ga je Zo'n mini moederbord halen een MicroATX bord is nog steeds groter dan een Dvdspeler
2) als het zo zou zijn waar ga je de Bluray Speler in zetten ?

En Je kan gewoon een VGA aansluiting nemen of een HDMI aansluiting nemen die zit namelijk aan die tv .
En waarom een Bluray Player je kan beter een HD nemen (Volgensmij)

een paar dingen gaan niet :
1) waar ga je Zo'n mini moederbord halen een MicroATX bord is nog steeds groter dan een Dvdspeler
2) als het zo zou zijn waar ga je de Bluray Speler in zetten ?

En Je kan gewoon een VGA aansluiting nemen of een HDMI aansluiting nemen die zit namelijk aan die tv .
En waarom een Bluray Player je kan beter een HD nemen (Volgensmij)

Met een dvd-speler bedoelde ik zoiets:
l_00029241.jpg
, en ik wil dus een eigen behuizing maken (plat en breed). En het gaat niet zo goed met HD-dvd, klik.

Laatst bewerkt:
Ok :shocked::o
Nu Snap ik em !
trouwens over doe HD Dat klopt het gaat niet goed

Kijk, hier zou die bij moeten:)

tv%20en%20dinges.JPG

dinges.JPG

En nee, die klok loopt niet goed:P

Denk dat het niet gaat lukken i.v.m Processor Koeler , als je em in Video Recorder bouwt zou het nog kunnen lukken alleen moet de hoogte iets hoger zijn i.v.m Cooler's
En voeding daar kun je zo een van nemen bijv : http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=TN2H03

http://www.alternate.nl/html/shop/p...Level2=Voedingen&Level3=tot+400+Watt&#Shuttle
Dat bespaar je weer wat ruimte en van wat ga je dat ding bouwen Hout net als je *wood-pc*????
Wat voor pc moet het worden High end ?
of gewoon een simpel Butget ding voor Xp met een Celeron processor ?

nee geen hout, ik moet ergens een oude/kapotte video/dvd-speler vandaan halen, dan bouw ik m daar in. Of anders van ondoorzichtig plexi:o Het moet een multimedia-pc worden, ik wil er XP op draaien en Blu-ray discs kunnen branden/afspelen.. En het belangrijkste is dat ik m FullHD kan aansluiten op de TV:)

Wil je alsjeblieft nog een keer mijn eerste post lezen?

En ik wil het dus alleen gebruiken om films te kijken/op te nemen/branden (misschien ook internet). En ik wil er dus absoluut geen uitbreidingskaarten in want dan wordt ie te hoog.

Nog bedankt voor de voedingen trouwens:thumb:

O oke Sorry !
Is al een paar dagen geleden dat ik eerste post las , maar je moet dan wel een Bord nemen met HDMI aansluiting nemen
en anders moet je als nog die videokaart nemen of een VGA --- > HDMI kopen (als die bestaat)

Nee maakt niet uit hoor:p

Maar is er dan iemand die een goede moederbord weet?

EDIT: Ik heb ondertussen nog even zelf gezocht, en ik heb deze gevonden. Ik denk dat ik de derde neem omdat deze 7.1 geluid heeft een een firewire-poort.

Laatst bewerkt:
ja maar ik zag er 4 staan !
In vergelijking !

Nee maakt niet uit hoor:p

Maar is er dan iemand die een goede moederbord weet?

EDIT: Ik heb ondertussen nog even zelf gezocht, en ik heb deze gevonden. Ik denk dat ik de derde neem omdat deze 7.1 geluid heeft een een firewire-poort.

ok ben 13 en begin denk ik al oud te worden:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan