welk moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

jndegens

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2014
goedemiddag,

ik vroeg me af wat voor een moederbord met een beetje goede performance voor gamen ik kan nemen met een intel i7- 2600k cpu @ 3.40ghz voor rond de 100 euro.

mvg jimmy.

Welk merk en type zit er nu in dan? en wat denk je met een ander bord te bereiken?
En welk merk en type videokaart zit erin?

heb je al eens hier gekeken worden mooie tweedehands moederborden aangeboden vaak nog met garantie---> link

@Lange Pier ,

Heb je gelijk in hij vraagt en wij draaien maar wat meer info had inderdaad wenselijk geweest:thumb:

ow sorry ik heb 2x amd raddeon hd6870 1gb erin zitten nu

en 16 gb ram

mijn oude moederbord (ASUS P8P67 (REV 3.1)) is helaas overleden aan kortsluiting..

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dan zou het genoemde bord toch een optie kunnen zijn

@modag

ja zeker had hem zelf ook al gezien maar vroeg me af of jullie nog iets anders in gedachten hadden voor de zekerheid

heeft dit bordje wel goede performance om te gamen?

en is hij slechter of beter dan het bordje dat ik had? (ASUS P8P67 (REV 3.1))

Laatst bewerkt:
Hoi,

Zie prijzen van 80 euro en dat voor tweedehands zou er hard over moeten nadenken

Zekers vergelijkbaar met de oude asus

Laatst bewerkt:
ja ik ga een nieuwe z77 halen dan!! laat het nog wel even weten hoe het afgelopen is

bedankt voor jullie hulp

@granitk7

op die site kom ik ook op de z77 uit voor iets minder

Ja z77 maar dat is een soort van model naam zoals intel core i7 en daar heb je weer de skylake en haswell processors onder

je hebt er bijvoorbeeld een ASRock Z77 Extreme6 die is even duur als het moederbord dat modag voorstelde, maar heeft meer opties

Laatst bewerkt:
Ja z77 maar dat is een soort van model naam zoals intel core i7 en daar heb je weer de skylake en haswell processors onder

je hebt er bijvoorbeeld een ASRock Z77 Extreme6 die is even duur als het moederbord dat modag voorstelde, maar heeft meer opties

ik ga denk ik toch een nieuwe halen in de winkel.. slechte ervaring met 2e hands spullen...

uitverkocht..... morgen komen nieuwe binnen dus dat word even wachten...

hij is bij coolbleu op voorraad en ook wat goedkoper iemand hier ervaring mee?

Hoi,

Ik heb geen ervaring met coolblue maar als deze aan de internet koop regeltjes voldoet dan zie ik geen probleem

heb hem gister avond besteld krijg hem als het goed is vanmiddag binnen :d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan