nieuwe laptop zit er aan te komen. mijn dochter haar laptop toshiba satelite zal moeten vervangen worden. die toshiba is echt een miseriebak geweest. is nu nog maar net uit garantie. tijdens garantie 4 of 5 keer binnen geweest. telkens een probleem met de hardeschijf. en nu is er iets aan de aansluiting waar de stekker er in gaat. bij saturn kreeg ik de opmerking toen hij de laatste keer binnengedaan werd ' je kunt wel zien dat hij veel gebruikt word', kreeg ook alitjd heel warm
dus zoek ik nu goeie tips voor een multimedia laptop die vele, vele uren gebruikt wordt. wil dat er een dvd writer inzit, aparte grafische kaart
ik zou liefst beneden de 1000-1100 euro blijven, zou ook graag hebben dat ik de ventilator gemakkelijk kan bereiken om deze eens te kunnen uitblazen
had al gedacht aan de dell inspiron 17 r special edition maar hoe werkt dat bij dell als er iets aan is, en ik zie ook dat zij maar een garantie geven van 1 jaar
lenovo ideapad y500
of ga ik beter voor een sony?
zou nu toch graag één hebben die iets langer meegaat,
dus zoek ik nu goeie tips voor een multimedia laptop die vele, vele uren gebruikt wordt. wil dat er een dvd writer inzit, aparte grafische kaart
ik zou liefst beneden de 1000-1100 euro blijven, zou ook graag hebben dat ik de ventilator gemakkelijk kan bereiken om deze eens te kunnen uitblazen
had al gedacht aan de dell inspiron 17 r special edition maar hoe werkt dat bij dell als er iets aan is, en ik zie ook dat zij maar een garantie geven van 1 jaar
lenovo ideapad y500
of ga ik beter voor een sony?
zou nu toch graag één hebben die iets langer meegaat,
Laatst bewerkt door een moderator: