welk past bij het moederbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GAMER 007

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2008
hey ik ben een pc aan het samenstellen.. ik heb juist mijn case al..ik heb een idee wat ik er ga insteken maar ik weet niet juist welk op het moederbord mag en bij elkaar mag..ik ga een GeFroce9600 erinsteken ongeveer een intel 2.2ghz dual core/duo of als een amd processor dat even goe is en goedkoper is mag dat ook. ongeveer 2 tot 4 giga ram, harde schijf 500gb ,voeding 500watt, wie kan mij een samenstelling geven dat zo goedkoop mogelijk is?

als je over een intel van 2.2 ghz zat te denken die ongeveer 130 euro kost kan je beter een van de iets duurdere nemen of een amd 6400+ want die is ook erg goed voor dat geld (140 euro):thumb:

als je over een intel van 2.2 ghz zat te denken die ongeveer 130 euro kost kan je beter een van de iets duurdere nemen of een amd 6400+ want die is ook erg goed voor dat geld (140 euro):thumb:

smiley-off-topic-sign.gif
Waaarom begin jij altijd meteen met je AMD .............
Je weet niet eens waarvoor hij/zij die pc gaat gebruiken
smiley-off-topic-sign.gif

TS@
1) waar ga je de pc voor gebruiken
2) welke Processor wil je precies?
3) welke Os ga je draaien (Bij Xp is 2GB voldoende / Bij Vista is 3GB wel mooi)

Als je intel neemt zul je een Socket 775 moederbord nodig hebben
Wat is je Butget

Laatst bewerkt:
vooral om te gamen..ja dan zal ik de amd 6400+ nemen..

ahn en ik neem vista..

mijn budget speelt niet egt een rol maar ik ben toch niet vanplan om meer dan 175euro aan moderbord tegeven

Laatst bewerkt door een moderator:
dat moederbord lijkt me wel goed maar als je mij waart welke processor neemde je? van 150euro max ongeveer.. 15euro mag er wel boven

ze zeggen me dat het beter is dat ik amd neem ..isdat waar?

Laatst bewerkt door een moderator:
ze zeggen me dat het beter is dat ik amd neem ..isdat waar?

Nee , intel is op dit moment beter op het gebied Games met processor' en Videobewerking enz
hun processor' zijn gewooon een stuk sneller

Trouwens dat bord gaat niet lukken die is alleen geschikt voor ATI kaarten !
Sorry je zult een andere moeten nemen

okee danku voor de hulp! morge haalik ze;) GeFroce 9600 daarop is goed heh?

Ja gaat werken maar let wel op dat je een Bios Update moet doen .;....

nog 1 ding om zeker te zijn is het eenderst welke voeding harde schijf en ram? zoniet kan je dna nog even zeggen wat ideaal is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan