welk progr. gebruiken voor foto's op site

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
Berichten
632
speciaal foto programma ??

hallo,

op een site zag ik 1 grote foto staan met meerdere kleintjes er bij. door op een kleine foto te gaan staan, werd deze groot zichtbaar - met welk programma kan je dit maken en werkt dit ook in publisher en frontpage 2003 op een xp computer.
 
Laatst bewerkt:
Heb je een URL als voorbeeld?

Kan makkelijk zijn om te maken, maar voor hetzelfde geld is het iets heel anders dan ik denk.

(Kan wel een tijdje duren voor ik weer kan antwoorden, ik zit op mijn werk namelijk en ben vanavond niet zo vroeg thuis.)

Groeten,
Olav
 
peter vazed

hallo,

ik vindt het erg fijn dat je wil helpen, maar wat bedoel je nu met datgene wat je schrijft. ik ben geen wizkid en van html heb ik al helemaal geen verstand.

weet jij met welk programma dit kan maken en waar ik dit programma gratis kan downloaden - graag in het nederlands - anders graag uitleg waar ik op klikken moet om wat in en waar in te voeren.

alvast hartelijk dank.
 
en van html heb ik al helemaal geen verstand
... ja, dan houdt het natuurlijk op................

En er is geen programma voor, het is gewoon een script.
Het script kun je wel via FP invoegen, en dan de tabel waar het uitgevoerd moet worden aanpassen.

Maar in html mode gaat het makkelijker, gewoon plakken en aanpassen.

Html is niet moeilijk en er zijn eenvoudige html-text editors al EZpad en Arachno.
Zie de linken in mijn sig voor uitleg.
En bezoek www.weballey.nl

:cool:
 
bedankt voor de informatie.

ik zal kijken of ik iemand vinden kan die me met de lessen helpen kan. ik ben een praktijk mens geen boeken wurm vandaar.
 
ik weet niet of je adobe photoshop hebt? maar daarmee kun je ook heel makkelijk fotoalbums aanmaken, maar die is niet hetgene wat jij zoekt, maar ik gebruik het wel voor mn site en het is heel makkelijk om aan te maken:

hier voorbeeld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan