welk programma bij nieuwe pc?

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Welke (gratis) programma's moet je persé nemen bij een nieuwe Windows 7 pc?

Ik heb nu Avast, Spybot,Malwarebytes, CCleaner, HCC opschoontool (die ben ik dan kwijt)
Ad-Aware etc.

Pfff het wordt nog een heel werk want ik heb ook bv Nipo programma's ed:rolleyes:

Je hebt ook een firewall nodig. Welke je neemt is meestal kwestie van smaak. Er zijn veel gratis firewalls die je in beperkt mate beschermen.

Heb de pc nu 18 dagen. Alleen Bullguard antivirus dit zit al op de PC met een proefperiode.
Verder nog niets geinstalleerd. Ziggo scant volgens mij toch ook.
Firewall heb ik niet gemist, wel belangrijk om de extra (genoemde) programma's te installeren??

Ja, da's best wel belangrijk. Wélke je kiest, da's een heel persoonlijke keuze.

Laatst bewerkt:
Dank, ik zie dat ie staat op 'melding geven als windows een nieuw programma blokkeert. Kan ook kiezen voor alle binnenkomende programma's blokkeren, dat lijkt me niet handig.
Zit dus al ingesteld:thumb:

Ik heb nu gratis proef Bullguard. Na de periode wil ik deze erafhalen en Avast installeren.
Gratis en ook goed. Alleen vond ik Avast erg lang duren, hoor dat ook van anderen. Maar is een van de beste antivirus freeware? of zijn er andere goede die wellicht minder tijd innemen?
Windows 7 bevalt me overigens erg goed!

Dank, ik zag dat windows 7 zelf een firewall heeft die ingesteld staat. Dus dat lijkt me prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan