Welk programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

gillex

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2004
Beste mensen,

Ik heb een RAR bestand uitgepakt en dit is weggeschreven als:
tt_apscs2_a[m]d_dvd
Image-bestanden.

Is er misschien iemand die mij kan vertellen met welk programma ik deze DVD kan afspelen.
Bij voorbaat dank.

Gillex

Laatst bewerkt:
Wat staat precies achter het puntje in de naam? (Bestandsextensie)

Hoeveel bestanden zijn het en hoe heten ze precies (achter de respectievelijke puntjes)

Als type staat vermeld: Image bestand

Alvast bedankt voor je reactie.
Gillex

Dat zijn de eigrenschappen, ik zou graag willen weten wat er PRECIES in de VERKENNER ACHTER de naam van het bestand staat, naam.??? (Dus wat ACHTER het puntje staat)

Image bestanden kan je afspelen op je PC, door een virtuele drive te maken.
Dit kan d.m.v. Alcohol 120%, of bijvoorbeeld Deamon Tools.
Je kan het image bestand natuurlijk ook branden op DVD.

Pasja,

bestand staat weggeschreven als: Image.nrg

groetjes,
Gillex

Dat is een extentie van Nero. Daarmee kun je hem dus branden. Of zoals Robert007 al zei met een virtuele drive. Dan kun je hem afspelen voordat je hem brand.

Open Nero, kies bovenin het menu "recorder" en vervolgens "Image branden". Simpeler kan bijna niet. Succes!

@mrmusic, Ja nero kan dat ook mits je die geinstalleerd hebt. En ik heb een beetje een hekel aan nero's virtuele schijf vandaar.

Als het goed is en hij heeft nero, dan hoeft ie zelfs alleen maar te dubbelklikken op het bestand en Nero begint vanzelf.

Ach , ik heb ergens een light versie vandaan en die werkt uitmuntend moet ik zeggen.:D:thumb:

Die heb ik ook, zijn we het samen weer eens, want al die zooi als Nero Scourt en Nero Home hoef ik allemaal niet:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan