welk security pack voor gamer

Status
Niet open voor verdere reacties.

timbo25

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2007
hallo,
Ik ben opzoek naar een goede security pack .
aangezien ik een hardcore gamer ben wil ik een pack die niet al te belastend voor mijn pc is ik heb vista ultimate 32-bit en ik ben ook niet belabberd om er niet voor te betalen .
dus als iemand een pack weet laat het me even weten alsjeblieft.
alvast bedankt
Greetz Timbo

Hallo,

Ik werk heel fijn met Eset Smart Security, het is niet systeembelastend dus heel erg geschikt voor jou:)

Zijn er zoveel en is ook afhankelijk van je persoonlijke voorkeur zoals je nu al merkt.
Zo ben ik erg tevreden met Kaspersky :thumb:

Kaspersky kan zichzelf uitschakelen als je bepaalde games opstart.
Verder schakel ik mijn NOD altijd handmatig uit.

Ik ben bang dat jou niet goed begrepen heb, ik dacht dat je bedoelde dat Kaspersky zichzelf uitschakelde (zonder dat je dat via instellingen had aangegeven) als je een bepaald spel speelde.

Maar hier gaat het om een instelling. :)

Ik ben bang dat jou niet goed begrepen heb, ik dacht dat je bedoelde dat Kaspersky zichzelf uitschakelde (zonder dat je dat via instellingen had aangegeven) als je een bepaald spel speelde.

oke bedankt ga het instellen heb namelijk gisteren kaspersky gekocht en het werkt goed allemaal harstikke bedankt .

Greetz Timbo

Owh; nee dat klopt.
Maar in principe klop je even wat instellingen er in na een installatie en heb je er verder geen omkijken naar :).

Vraag me trouwens af in hoeverre malware hier weer misbruik van kan maken :).

@Timbo: Veel plezier er mee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan